دانشجویان بین‌المللی دانشگاه محقق اردبیلی از جاذبه‌های گردشگری مشگین‌ شهر بازدید کردند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری اردوی فرهنگی و گردشگری ویژه دانشجویان بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی در شهرستان توریستی مشگین شهر خبر داد.

محمدرضا مصلح نیا ۲۶ آذر از برگزاری اردوی یک روزه فرهنگی و گردشگری ویژه دانشجویان بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: این اردو در شهرستان مشگین شهر با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.

وی آشنایی با فرهنگ و هویت تاریخی استان اردبیل را مهمترین هدف از برگزاری این اردو عنوان کرد و افزود: اردوهای فرهنگی ویژه دانشجویان بین المللی با هدف آشنایی با فرهنگ و بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری استان برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: در این اردو که شامل برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی از جمله بازدید از محوطه باستانی شهر یئری، بقعه شیخ حیدر، نمایشگاه صنایع دستی و پل معلق مشگین شهر، مسابقات فرهنگی و ورزشی است تلاش می ‌شود دانشجویان بین المللی با ظرفیت های فرهنگی بومی استان آشنا ‌شوند.

وی به ضرورت آشنایی دانشجویان بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی با فرهنگ اصیلی ایرانی – اسلامی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه دانشجویان بین المللی می توانند سفیران فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای خود باشند، لذا اجرای برنامه های متنوع جهت آشنایی این قشر از دانشجویان با فرهنگ اصیل اسلامی - ایرانی ضروری است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402092618336
  • خبرنگار : 30058