دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای؛

هدف حادثه تروریستی راسک ایجاد شکاف در وحدت ملت است

دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حادثه تروریستی مقر انتظامی شهرستان راسک، اعلام کرد: هدف این گونه جنایات برهم زدن امنیت و آرامش و ایجاد شکاف در وحدت و انسجام مردم آن منطقه و ملت مظلوم و مقتدر ایران است.

به گزارش ایسنا، دفتر تحکیم وحدت با صدور پیامی ضمن محکومیت  حادثه تروریستی مقر انتظامی شهرستان راسک، اعلام کرد: بی شک، هدف این گونه جنایات برهم زدن امنیت و آرامش و ایجاد شکاف در وحدت و انسجام مردم آن منطقه و ملت مظلوم و مقتدر ایران است.

در این بیانیه آمده است: متاسفانه بامداد گذشته و در ایام شهادت مادرمان حضرت زهرا(س)، در پی یک عملیات تروریستی و ناجوانمردانه به مقر انتظامی شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان،  تعدادی از نیروی های جان بر کف فراجا به شهادت رسیدند و عده ای دیگر زخمی شدند.

دفتر تحکیم وحدت در این بیانیه آورده است: بی شک، هدف این گونه جنایات برهم زدن امنیت و آرامش و ایجاد شکاف در وحدت و انسجام مردم آن منطقه و ملت مظلوم و مقتدر ایران است.

در پایان این پیام هم تاکید شده است: از ابتدای سال تا کنون تعداد قابل توجهی از نیروهای فراجا به شهادت رسیده‌اند که این امر خود لزوم توجه و اتخاذ تدبیر مناسب برای حفظ جان ارزشمند آن نیروهای خدوم را بیش از پیش آشکار می کند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1402092518093
  • خبرنگار : 71970