مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی به بهبود خدمات منجر می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ارزیابی و بررسی عملکرد و کارکرد کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی منجر به بهبود ارائه خدمات به مردم می‌شود.

سید فرهاد ناصری‌نیا امروز (۲۳ آذر ماه) در جلسه بررسی وضعیت بازرسی فضای عمومی اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های تابعه وزارت متبوع در لرستان، اظهار کرد: بازرسی‌ها از عملکرد دستگاه‌های اجرایی توسط ستاد، اقدام مثبتی است تا در راستای انتقال تجارب موفق کاری و رفع مشکلات و نارسایی‌های احتمالی با هدف افزایش رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع و خدمت صادقانه به جامعه کاری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ارزیابی، فرصتی طلایی برای انتقال مشکلات دستگاه‌های اجرایی در سطح استان‌ها و تبیین اهداف و برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: مدیران و کارکنان نیز با شناسایی نقاط ضعف و اشکال‌های احتمالی تلاش کنند با رفع کردن آنها، زمینه خدمت بهینه و مطلوب را به مردم فراهم کنند.

ناصری‌نیا بیان کرد: وزارت کار با ظرفیتی که در ستاد وجود دارد، به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان‌ها به‌صورت فصلی، توان این قشر را برای بهتر ارائه کردن خدمات وزارت متبوع و در نهایت، رضایتمندی مردم بیشتر کند.

در ادامه این جلسه، هر یک از مدیران دستگاه‌های اجرایی شورای هماهنگی مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان نظرها، مسائل و مشکلات حوزه خود پرداختند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402092317131
  • خبرنگار : 50310