رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان عنوان کرد

آمادگی آستراخان برای سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه در بخش‌های مربوط به غلات و گوشت قرمز ظرفیت‌های مشترک خوبی در گیلان و آستراخان داریم، افزود: جمهوری آستراخان آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در صنعت طیور و آبزی‌پروری نیز اعلام کرده است.

صالح محمدی امروز، ۲۱ آذرماه در حاشیه دومین روز از سفر هیات تجاری استان گیلان به کشور روسیه و در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی آستراخان، در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به پتانسیل‌های استان گیلان و جمهوری آستراخان، اظهار کرد: در این دیدار توانایی‌های دو طرف مطرح شد.

وی با بیان اینکه در بخش‌های مربوط به غلات و گوشت قرمز ظرفیت‌های مشترک خوبی داریم، افزود: جمهوری آستراخان آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در صنعت طیور در همه حلقه‌ها، آبزی پروری و تولید ماهیان خاویاری نیز اعلام کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان همچنین بر افزایش ظرفیت پایانه دریایی آستراخان به عنوان مهمترین محور مواصلاتی انتقال کالا تاکید کرد و گفت: این جلسات می تواند زمینه همکاری‌های مشترک در حوزه‌های مختلف از جمله تبادل کالا و سرمایه‌گذاری و بازگشت راحت ارز را با محوریت سازمان جهاد کشاورزی گیلان و وزارت کشاورزی آستراخان فراهم کند.

محمدی خاطرنشان کرد: از وزیر کشاورزی آستراخان جهت سفر به گیلان و بازدید از ظرفیت‌های بخش کشاورزی استان و زمینه‌سازی جهت تبادل دانش و انتقال تجربیات برای هر دو منطقه، دعوت کردیم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۱ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402092115734
  • خبرنگار : 50040