دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور مطرح کرد

استقرار یک فروند بالگرد بعد از اتمام آشیانه در استان اردبیل

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور گفت: با اتمام آشیانه جمعیت هلال احمر استان اردبیل یک فروند بالگرد در استان مستقر خواهد شد و انتظار می‌رود با اعتبارات اختصاصی از سوی استان این موضوع تسهیل شود.

یعقوب سلیمانی در دیدار با استاندار و مدیر عامل هلال احمر استان با اشاره به آخرین وضعیت آشیانه بالگرد استان اردبیل گفت: در صورت تکمیل آشیانه با کمک‌های استانی در اولین فرصت یک فروند بالگرد در استان مستقر خواهد شد.


  به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل وی بیان کرد: در مورد تجهیزات خودروهای ست نجات، خودروهای امدادی، آمبولانس و غیره نیز به دنبال تجهیز استان‌ها هستیم و این اقدامات نیز می‌تواند نوید خوبی برای استان‌ها باشد.


 سلیمانی افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان بازوان عملیاتی در استان‌ها در تمامی حوادث و بلایای طبیعی و غیر مترقبه در صف اول قرار دارند.


دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور همچنین درباره افزایش اعتبارات استانی در حوزه کمک‌های حمایتی، تجهیز پایگاه‌های امدادی قول مساعد داد.


ضرورت استقرار بالگرد در استان اردبیل

در این دیدار سید حامد عاملی نیز با توجه به حادثه خیز بودن استان اردبیل بر ضرورت استقرار بالگرد در استان اردبیل تأکید کرد و گفت:  تلاش خواهیم کرد با در نظر گرفتن اعتبارات لازم بحث تکمیل و نهایی شدن آشیانه بالگرد را تسهیل کنیم.


 استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: به جهت اینکه اردبیل استانی حادثه خیز و به لحاظ راه‌های ارتباطی محروم است، ایجاد و تجهیز پایگاه‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.


انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402091913905
  • خبرنگار :