شلیک به پازن دنا از نقطه صفر پارک ملی دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از شلیک به پازن دنا از نقطه صفر پارک ملی دنا خبر داد.

اسلام جاودان خرد گفت: از دستگیری سه گروه متخلف به همراه چهار  قبضه سلاح، لاشه یک راس کل و دو قطعه کبوتر خبر داد.  

وی اظهارکرد: مامورین یگان حفاظت پارک ملی دنا عصر روز 18 آذر، ضمن حضور و پایش منطقه متوجه صدای گلوله ای می شوند که از سمت جاده آسفالت در محدوده حفاظت شده میمند به حیات وحش شلیک شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: چون مامورین در منطقه حضور داشتند در کمترین زمان ممکن خود را به محل شلیک گلوله می رسانند و متوجه می شوند که متخلف حین عبور از جاده آسفالت با مشاهده کَل و بُزهای پارک ملی دنا از درون خودرو به سمت آنها شلیک کرده است.

جاودان خرد تصریح کرد: متخلف به محض مشاهده حضور مامورین اسلحه را در ماشین خود غلاف کرده و متواری شد اما غافل از آنکه هویتش توسط ماموران محیط زیست شناسایی شده است.

وی ادامه داد: مامورین با ثبت تصاویری از لحظه شلیک، هویت وی را شناسایی کرده اند و اقدامات لازم از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.



به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد به دستگیری ۲ گروه متخلف دیگر در مناطق آزاد شهرستان دنا خبر داد و بیان کرد: ماموران یگان حفاظت پارک ملی دنا با رصد مناطق آزاد متوجه صدای شلیک گلوله می شوند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402091913718
  • خبرنگار :