آنچه درخصوص دریافت گاز مایع باید بدانید

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: سامانه سدف برای دریافت گاز مایع راه اندازی شده و متقاضیان باید برای دریافت، در این سامانه ثبت نام کنند.

سعید جمشیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ماهانه در استان مرکزی ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ تُن گاز مایع در بخش‌های کشاورزی، صنعت، خودرو و خانگی مصرف می‌شود و در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون، حدود ۱۲ هزار تُن گاز مایع مصرف شده است.

وی با بیان اینکه سهمیه گاز مایع خانوارها ۴۴ کیلوگرم است افزود: قیمت یارانه‌ای مصوب به ازای هر ۱۱ کیلوگرم گاز مایع ۲۹۷ هزار ریال است و گاز مایع با نرخ آزاد عرضه نمی‌شود.

جمشیدی تصریح کرد: سامانه سدف برای دریافت گاز مایع راه اندازی شده و متقاضیان باید برای دریافت در این سامانه ثبت نام کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی ادامه داد: برای ثبت نام در این سامانه در بخش مشاغل، معرفی افرادی که گواهی مهارت دارند از طریق اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره‌کل فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود، افراد دارای شماره صنفی نیز می‌توانند با این شماره در سامانه مذکور ثبت‌نام کنند، از طرفی افرادی که به هر دلیلی نتوانستند پروانه‌ کسب یا جواز تجارت دریافت کنند با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت امکان دریافت کد موقت و ثبت‌نام در سامانه را خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در بخش خودرویی نیز سامانه Irngv طراحی شده که با ورود به سامانه مذکور می توانند علاوه بر پیگیری سهمیه، مشکلات موجود را از طریق پشتیبانان ذکر شده در سامانه رفع کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402091913185
  • خبرنگار : 50204