استاندار:

مدیران خراسان شمالی به تکمیل پروژه‌ها سرعت دهند

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: مدیران استان به تکمیل پروژه‌ها سرعت دهند.

محمدرضا حسین‌نژاد امروز (سه‌شنبه، ۱۴ آذر ماه) در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: خراسان شمالی با وفاق تمام اجزای حاکمیت و پشتکار مدیران دستگاه‌های اجرایی، مسیر پیشرفت و توسعه را با شتاب بیشتری طی خواهد کرد.

وی به سیلاب‌های اخیر در استان اشاره و بیان کرد: در برخی نقاط، سیلاب‌هایی رخ داده، اما هنوز در هیأت دولت مصوبه‌ای در این‌باره تصویب نشده است. بازسازی محور جاده گلستان و بجنورد که براثر سیل تخریب شد، با همکاری دستگاه‌های اجرایی در مدت ۱۴ روز به‌جای یک ماه انجام شد.

حسین‌نژاد با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی در حوزه انرژی و صرفه‌جویی باید پیشگام باشند، انتقال پساب پتروشیمی را حرکتی مثبت و تحول‌گرا دانست و گفت: طرح جمع‌آوری پساب شیروان به بهره‌برداری رسیده که اقدام بسیار مطلوبی است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: با توجه به اینکه خراسان شمالی در انتهای خط لوله گاز قرار دارد، عدالت توزیع باید مورد توجه باشد.

وی بیان کرد: ساختار اداری برای شهرستان‌های تازه تأسیس مانه و بام و صفی‌آباد سریع‌تر باید اجرایی شود تا شاهد توسعه فرهنگی و اجتماعی باشیم.

هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان نیز در این نشست، گفت: با اقدامات و هماهنگی‌های انجام‌شده با سایر دستگاه‌های اجرایی و واحدهای صنعتی، سال گذشته خراسان شمالی تنها استان در شمال شرق کشور بود که با قطعی گاز در بخش خانگی مواجه نشد.

وی اظهار کرد: اعمال سهمیه‌بندی خاص برای واحدهای صنعتی در زمان بحران گاز باید انجام شود، زیرا خراسان شمالی خط لوله فرآورده‌های نفتی ندارد که این امر موجب می‌شود هزینه‌های حمل و نقل برای تامین فرآورده‌های نفتی واحدهای صنعتی کم‌توان کمرشکن باشد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402091410258
  • خبرنگار : 50046