در مراسم رونمایی از سرویس اداره کل اخبار «دانشگاه» ایسنا؛

مسلمی نائینی: خبرگزاری ایسنا نبض اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ است

رئیس جهاد دانشگاهی کشور با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا نبض اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ است، گفت: امیدوارم این خبرگزاری با شروع کار سرویس «دانشگاه» وظیفه اصلی خود که اطلاع‌رسانی اخبار دانشگاهی است، را همچنان پرقدرت ادامه دهد.

به گزارش ایسنا، حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاد دانشگاهی کشور در مراسم رونمایی از سرویس «دانشگاه» خبرگزاری دانشجویان ایران، ضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان و اساتید در طول تاریخ همواره از عوامل اثرگذار بر سرنوشت کشور بودند، شعار مرگ بر آمریکا نیز اولین‌بار از سوی دانشجویان فریاد زده شد و شهادت سه دانشجو دانشگاه تهران نیز مهر تأییدی بر روحیه استکبارستیزی دانشجویان زد.

وی با بیان اینکه خبرگزاری دانشجویان ایران نبض اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ است، بیان کرد: امیدوارم خبرگزاری ایسنا با شروع کار سرویس «دانشگاه» وظیفه اصلی خود که اطلاع‌رسانی اخبار دانشگاهی است را همچنان پرقدرت ادامه دهد.

در ادامه این نشست رئیس جهاد دانشگاهی کشور علاوه بر مشاهده اخبار سرویس دانشگاه، خبر رونمایی از سرویس ایسنا را نیز منتشر کرد.

لازم به ذکر است، سرویس «دانشگاه» این خبرگزاری با حضور اعضای هیئت‌مدیره، هم‌زمان با بیست و پنجمین سال فعالیت خبرگزاری دانشجویان ایران راه‌اندازی شد.

این بخش خبری در آستانه ۱۶ آذر، روز دانشجو، با هدف ایفای نقش دانشگاهیان در توسعه فضای رسانه‌ای کشور و ارتقای آگاهی‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و صنفی با نگاهی دانشگاهی و دانشجویی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1402091409997
  • خبرنگار : 71974