اقدامات ۲۴ ساعته "قرارگاه عملیاتی" پلیس سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تاثیر گذاری قرارگاه عملیاتی انتظامی استان از اقدامات ۲۴ ساعته این قرارگاه در سطح استان خبر داد.

سردار "دوستعلی جلیلیان" امروز سه شنبه ۱۴ آذر در این رابطه، افزود: این قرارگاه در ۲۴ ساعت گذشته اقدامات ایجابی نظیر دیدار با اقشار مختلف اجتماعی در سطح استان و شهرستان های تابعه و نیز اقدامات سلبی در مقابله با مجرمان در سطح شهرهای استان را به اجرا گذاشت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه اقدامات سلبی بیان کرد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و کار دقیق پلیسی در راستای جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در رسیدگی به ۲ فقره پرونده تیراندازی دو نفر را دستگیر و در این رابطه یک قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط گردید.

این مقام ارشد انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: ماموران انتظامی در سطح شهرستان های خاش و گلشن در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر با رصد اطلاعاتی در عملیاتی ویژه و مقتدرانه محموله های مواد مخدر را شناسایی و زمین گیر و در بازرسی آنها مقدار ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف، ۳ نفر سوداگر مرگ را دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف گردید.

وی در حوزه مبارزه با جرایم امنیت اقتصادی افزود: کارشناسان مبارزه با جرایم اقتصادی موفق شدند با کار دقیق پلیسی و اقدامات تخصصی ۳ محموله کالا و یک لودر قاچاق را در شهرستان‌های زاهدان و ایرانشهر شناسایی و در بازرسی از آنها ۲۵ تن کود شیمیایی، ۵۳ هزار هیدرو کربن و سوخت قاچاق به همراه یک لودر قاچاق را کشف که ارزش این محموله ها ۹۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار "جلیلیان" با اشاره به دستگیری ۶ نفر سارق حرفه ای، کشف ۳۹ فقره انواع سرقت و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: تکاوران پلیس در عملیاتی مقتدرانه طی درگیری مسلحانه با شرور مطرح منطقه سراوان که سوابقی مانند سرقت های مسلحانه، گروگان گیری، اخاذی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم را داشت با آتش برتر پلیس،  وی و همدستش به هلاکت و سلاح و مهمات آنان کشف و ضبط گردید .

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که این استان جای امنی برای آن‌ها نیست و قاطعانه و به حکم قانون با آنها برخورد خواهیم کرد، تأکید کرد که با تشکیل قرارگاه عملیاتی در کل استان طرح‌های عملیاتی و پلیسی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۴ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402091409722
  • خبرنگار :