معاون استاندار گلستان:

دانشجوی مطالبه‌گر موفق است/ دانشجو در تله معاند و دشمن گرفتار نمی‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه دانشجو باید مطالبه‌گر باشد، افزود: در مطالبه‌گری باید احتیاط کرد تا دشمن از خواسته به حق قشر دانشجو سوء استفاده نکند.

سیدعلی مهاجر شامگاه دوشنبه ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲ در آیین گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه گلستان برگزار شد، با بیان اینکه حمایت‌ها، زحمات و دغدغه‌مندی والدین، اساتید و دست اندرکاران دانشگاه در زمینه حمایت از فرزندان این مرز و بوم قابل تقدیر است، اظهار کرد: آنچه در آیین امروز مشهود بود طرح سؤال‌های مطالبه‌گرایانه از سوی دانشجویان است که بیشتر سؤالات حول محور مسائل صنفی و مشکلات دانشجویان بود.

وی با تأکید بر اینکه در آینده‌ای بسیار نزدیک سفر دوم «دکتر ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور به استان گلستان را در پیش رو داریم، ادامه داد: در مجموعه استانداری در حال جمع‌بندی موارد و مشکلات استان برای طرح آنها و دریافت مصوبه هستیم که هم اکنون فرصتی مغتنم برای شنیدن مطالبات دانشجویان است.

تلاش مسئولان دانشگاه گلستان برای کاهش دغدغه‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه آنچه مشهود است تلاش‌های مسئولان دانشگاه برای کاهش دغدغه‌ها است، افزود: تکمیل و ساماندهی سلف، آزمایشگاه و خوابگاه به عنوان جدی‌ترین مطالبات مطرح و از ظرفیت کمیسیون دانشجویی برای رفع آنها استفاده خواهد شد.

وی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را یکی از فرامین مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: باید اطلاعات و دانسته‌های خود را از منابع موثق کسب کنیم تا تحلیل صحیح نسبت به مسائل داشته باشیم.

همه دانشگاه‌ها مهم هستند

مهاجر با تأکید بر اینکه در استان گلستان ۱۱ نوع و ۵۶ دانشگاه داریم، اضافه کرد: برای ما همه دانشگاه‌ها مهم هستند زیرا دانشگاه دانش و مهارت شما را برای ورود به بازار کار بسط و گسترش می‌دهد تا وارد دنیای واقعی استقلال شوید.

وی مطالبه‌گری را از اصلی‌ترین وظایف دانشجویان عنوان کرد و گفت: مطالبه‌گری روش و قاعده خود را دارد تا اثرگذار باشد و باید احتیاط کرد تا دشمن از مطالبه‌گری به حق دانشجویان سوء استفاده نکند و این را بدانید که ما به قولی که می‌دهیم عمل کرده و به همه مطالبات شما رسیدگی خواهیم کرد.

ایجاد نا امیدی از توطئه‌های دشمنان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان حضور پرشور در پای صندوق‌های آرا و مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را تعیین سرنوشت با دستان و تفکر خودمان برشمرد و تصریح کرد: ایجاد ناامیدی از توطئه‌های دشمنان است و نباید در تله معاندان و دشمنان نظام گرفتار شویم و با حضور حداکثری سرنوشت خودمان را تعیین کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص آخرین وضعیت مهاجرین افغانستان در استان گلستان، توضیح داد: در استان گلستان ۳۴ هزار و ۷۸۱ نفر افغانی داریم که با تشکیل هیأت‌اندیشه ورز افغان، چهره‌های فرهیخته اعم از معلم، مهندس، پزشک و دیگر چهره‌ها در این هیأت عضو شده‌اند و نباید فراموش کنیم که جبهه مقاومت فاطمیون همان افغان‌ها بودند که به پیروزی جبهه مقاومت کمک کردند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۲۳:۱۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402091309568
  • خبرنگار : 50039