با همکاری جهاد کشاورزی و قرارگاه امام حسن (ع) انجام شد

زمینه‌سازی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی مصرف آب کشاورزی در سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از بستن تفاهم‌نامه همکاری بین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای اجرای طرح‌های جهادی با هدف بهینه‌سازی مصرف آب کشاورزی خبر داد.

محمدرضا قاسمی امروز (دوشنبه، ۱۳ آذر ماه) اظهار کرد: قرارداد طرح بهینه‌سازی مصرف آب کشاورزی استان سمنان شامل بازسازی و نوسازی قنوات، احداث و تکمیل طرح‌های کوچک تأمین آب در بخش کشاورزی، انتقال آب این بخش از طریق لوله و همچنین احداث و بهسازی کانال‌های آبیاری عمومی است که قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آن را اجرایی می‌کند.

وی ادامه داد: این قرارداد همکاری در راستای تحقق تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری و گسترش عدالت اجتماعی، محرومیت‌زدایی، دستیابی به امنیت غذایی، افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی، حفظ منابع آب و خاک در این بخش و توانمندسازی اقتصادی استان سمنان با استفاده از ظرفیت‌های استانی و ملی بسته شده است.

قاسمی رشد و توسعه پایدار عمرانی، اقتصادی و اجتماعی استان سمنان در بخش کشاورزی را از دیگر اهداف بستن این قرارداد همکاری با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) دانست و افزود: امیدواریم با تکمیل این پروژه‌های جهادی، افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی استان سمنان محقق شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402091309147
  • خبرنگار :