آمادگی نماینده شیراز برای درخشش در لیگ فوتبال بانوان

نماینده شیراز در لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور، پس از پیروزی پرگل در بازی نخست، خود را برای دومین نبرد آماده می‌کند.

پرسپولیس شیراز در هفته اول رقابت‌ها، در ورزشگاه بعثت شیراز میزبان تیم "شهرداری سیرجان ب" بود که در پایان با نتیجه پنج بر یک حریف خود را شکست داد. فاطمه حیدری و فاطمه بستاوند هر کدام دو گل و مریم احمدی یک گل برای این تیم  به ثمر رساندند تا شاگردان ندا روستایی کار خود را با صدرنشینی آغاز کنند.

با وجود این برتری، سرپرست پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، به غیبت چند بازیکن اصلی در بازی اول اشاره کرد و گفت: ما تا آخرین دقایق شب قبل از مسابقه مشغول ثبت بازیکنانمان در سامانه فدراسیون فوتبال بودیم و در نهایت هم نتوانستیم چند بازیکن را ثبت کنیم، چون وضعیت پزشکی آن‌ها مشخص نشده بود.

نرگس محمدی افزود: با وجود اینکه نتوانستیم از چند مهره اصلی استفاده کنیم اما نتیجه خیلی خوبی در زمین خودمان کسب کردیم.

وی در ادامه به مساله میزبانی این تیم در مسابقه اول اشاره کرد و گفت: ما تا آخرین ساعت‌ها برای در اختیار گرفتن ورزشگاه و میزبانی از نماینده سیرجان تلاش کردیم که در نهایت با همکاری مسئولان هیئت فوتبال فارس و البته باشگاه شهر راز شیراز، توانستیم در زمین چمن ورزشگاه بعثت به میدان برویم. باید از حسین قنبری و علی اکبر سلطانی(سرپرست و دبیر هیئت فوتبال فارس) و همچنین  ستار زارع و مصطفی تمدن، سرمربی و سرپرست باشگاه شهر راز تشکر کنیم که اگر کمک آن‌ها نبود، نمی‌توانستیم بازی اول را برگزار کنیم. وضعیت چمن ورزشگاه هم خوب بود و یک روز قبل از مسابقه، به تایید نماینده فدراسیون رسید.

محمدی با اشاره به اینکه باشگاه پرسپولیس به شکل خصوصی و توسط شخصی به نام رضا رحیمی اداره می‌شود، اظهار کرد: می‌دانید که باشگاه‌های خصوصی مشکلات زیادی دارند و ما در ادامه راه، نیاز به اسپانسر و حمایت داریم. تیم ما امسال وضعیت خوبی دارد.

وی گفت: با توجه به اینکه سه بازیکن از شهرکرد، یک بازیکن از اصفهان آورده‌ایم  و همچنین دو بازیکن که اخیرا همراه با تیم ملی در مسابقات آسیایی شرکت کرده بودند و از بازی بعدی به ترکیب ما اضافه می‌شوند، می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال زنان از روز پنجشنبه، نهم آذرماه با حضور ٩ تیم آغازشد. در این مسابقات،  هر تیم چهار بازی را مهمان است و چهار بازی را باید میزبانی کند. ضمن اینکه هر هفته یکی از تیم‌ها باید استراحت کند.

تیم پرسپولیس شیراز که هم‌اکنون با ۳ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۴ صدرنشین رقابت‌هاست، باید در هفته دوم، روز پنج‌شنبه، ۱۶ آذرماه در همدان به مصاف پاس این شهر برود. پاس در هفته اول رقابت‌ها استراحت داشت.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402091208626
  • خبرنگار : 50441