به گزارش ایسنا، سیدصولت مرتضوی در حاشیه پاسخگویی بر خط به سوالات مردم، با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این که در ادوار پاسخگویی به سوالات مردمی آیا به تمام مطالبات تماس گیرندگان پاسخ مثبت داده و منجر به نتیجه شده است؟، گفت: شیوه بسیار خوبی را معاونت ارتباطات مردمی ریاست جمهوری انتخاب کرده است. این ارتباطات تصویری و تلفنی که اساسا با مردم برقرار میشود برای ما اثر تربیتی دارد. اینکه یک مدیر گوش شنوا داشته باشد سبب ارتقای مدیریت و تصمیمگیریهای مناسبتر میشود.
وی ادامه داد: شاید به تمام درخواستها پاسخ مثبت داده نشده باشد اما به تمام درخواستها رسیدگی شده است. به آنهایی که مقدور بوده حتما پاسخ مثبت داده شده است. گاهی هم درخواستها به حق است اما شاید امکان اجابت آن برای وزارت رفاه فراهم نبوده است لذا همه تلاش ما این است که درخواستهای مردم را پیگیری و اجابت کنیم.
مرتضوی در ادامه در پاسخ به سوال ایسنا، در خصوص برخورداری دهکهای هشتم و نهم درآمدی از امتیاز تشویقی کالابرگ الکترونیک گفت: قانونگذار به دهکهای کم برخوردار جامعه اشاره کرده است. در گام نخست برای پنج دهک اول این یارانه تشویقی پیشبینی شد. حسب تصمیمات اخیر دو دهک (ششم و هفتم) هم اضافه شده است.
وی یادآور شد: هنوز در رابطه با دهکهای هشتم و نهم درآمدی تصمیم گیری نشده است. چنانچه تصمیمی اتخاذ شود به استحضار مردم خواهیم رساند.
انتهای پیام