۴ نظامی صهیونیست در حمله مقاومت در مرز لبنان زخمی شدند

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اطراف شهرک‌های واقع در مجاورت مزارع شبعا را هدف قرار داد. در مقابل نیز ۶ موشک از لبنان به سمت پایگاه‌های ارتش صهیونیستی در مزارع شبعا شلیک شد.

به گزارش ایسنا، خبرنگار شبکه خبری الجزیره اعلام کرد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی امروز اطراف شهرک‌های واقع در مجاورت مزارع شبعا را هدف قرار داد.

به گفته این خبرنگار، حمله توپخانه‌ای امروز ارتش رژیم صهیونیستی شامل حال مناطق «المجیدیه»، «وادی خنسا» و «شانوح» در جنوب لبنان شد.

همچنین منبع یاد شده گفت که ارتش رژیم صهیونیستی چندین جاده در منطقه الجلیل علیا واقع در طول مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان را مسدود کرد.

این منبع در ادامه اظهار کرد: شش موشک نیز به سمت پایگاه‌های «زبدین» و «رمثا» ارتش رژیم صهیونیستی واقع در مزارع اشغالی شبعا و ارتفاعات اشغالی کفرشوبا شلیک شدند.

خبرنگار المیادین نیز از انجام حملاتی مستقیم از لبنان به پایگاه‌های رویسات العلم، رمثا و زبدین خبر داد.

​همچنین این منبع گفت: ارتفاعات کفرشوبا و شهرک محیبیب هدف خمپاره‌های ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز حمله موشکی به تعدادی از پایگاه‌های ارتش این رژیم در مزارع اشغالی شبعا را تایید کردند.

مقاومت اسلامی همچنین یک خودروی نظامی اشغالگران را در پایگاه بیت هلل با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داد که در نتیجه آن نیروهای صهیونیست کشته و زخمی شدند. رسانه‌های دشمن اذعان کردند: در پی هدف قرار گرفتن یک خودرو با موشک ضدتانک در بیت هلل در مرز لبنان، چهار سرباز صهیونیست مجروح شدند.

در این رابطه شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد، چهار سرباز صهیونیست بر اثر موشکی که از لبنان به سمت شهرک «کریات شمونه» شلیک شد، زخمی شدند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402091208452
  • خبرنگار : 71496