سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام معارفه شد

 در مراسمی با حضور مدیر کل هماهنگی امور استان‌ها و مشاور وزیر جهاد کشاورزی «حشمت عزیزان» به‌عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام معارفه و از زحمات «آذرنوش عموزاده» تقدیر شد.

 «سیدمجید موسوی» مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها و مشاور وزیر جهاد کشاورزی در این مراسم ظهار کرد: استاندار ایلام با همراهی خوب تلاش حداکثری برای اعتلای بخش کشاورزی را داشته که جای تقدیر دارد.

 وی گفت: تأمین مسکن، معیشت، رفاهیات کارکنان و ترمیم حقوق از جمله موارد مهمی است که توسط وزیر جهاد به جد پیگیری و به دنبال محقق کردن آن است.

 مشاور وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات آب‌های مرزی به ایلام اختصاص و صرف فعالیت‌های آب‌وخاک خواهد شد.

 موسوی با بیان اینکه پایه و اساس فعالیت‌های آب‌وخاک در بخش امور زراعی، باغبانی، دامداری و.. است که خوشبختانه ایلام در این حوزه در جایگاه مناسبی قرار دارد، تصریح کرد: در خصوص کشت قراردادی محصولات کشاورزی که همواره مورد تأکید وزیر جهاد کشاورزی است توسط مسئولان مرتبط به جد دنبال شود.

 مشاور وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ایلام قطب دامداری و کشاورزی است، افزود: باید تلاش شود کشت قراردادی در این استان بیشتر از گذشته موردتوجه قرار گیرد.

 وی گفت: در خصوص رفع تداخلات نیز ایلام در سطح کشور از جایگاه خوبی برخوردار است و همچنین کارهای مناسبی در طرح جهش تولید در دیم‌زارهای استان باتوجه‌به وجود اراضی دیم آغاز شده که امیدواریم استمرار داشته باشد.

 «محمد سبحان حسنی»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام نیز در این مراسم اظهار کرد: بخش‌های کشاورزی و دامپروری محور توسعه اقتصادی و اشتغال استان مرزی ایلام هستند و این مهم مسئولیت در این دستگاه را بسیار سنگین کرده است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام تأکید کرد: در رأس هر مجموعه‌ای مدیر و معاونان قرار دارد و در این‌خصوص اگر تیم کاری قوی و کاربلد نباشند ماحصل آن سازمان و ارگان راه به جایی نخواهد داشت.

 حسنی بیان کرد: اصل خدمتگزاری بر مبنای تکریم مردم است و باید این اصل به‌عنوان مهم‌ترین اولویت، در سرلوحه کار همه مسئولان قرار گیرد.

 وی با بیان اینکه مسئولیت‌ها توفیق و امانتی بیش نبوده و ماندگار نخواهد بود، تصریح کرد: خدمت به مردم تنها اصل ماندگار برای خدمتگزاران نظام است و جلسه تودیع و معارفه یک روزی برای همگان برگزار خواهد شد.

 حسنی ضمن قدردانی از خدمات عموزاده رئیس پیشین سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، افزود: ایشان مسئولیت سازمان جهاد کشاورزی استان را به‌خوبی عهده‌دار بودند و در این دوران با تلاش‌های شبانه‌روزی مضاعف، منشأ خدمات بسیار ارزشمندی در بخش کشاورزی استان بودند.

 حشمت عزیزان مدیریت آب‌وخاک سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام و معاونت فنی مؤسسه جهاد نصر، مجری طرح شبکه‌های آبیاری غرب و شمال غرب کشور را در کارنامه کاری خود دارد. 

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402090806095
  • خبرنگار : 50126