مدیرکل مدیریت بحران خوزستان عنوان کرد

لزوم افزایش تاب‌آوری خوزستان در حوادث سیل و زلزله

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به برگزاری مانور زلزله در مدارس، گفت: در تلاش هستیم با برگزاری چنین مانورهایی ضمن آموزش همگانی، تاب‌آوری خوزستان در حوزه‌های مختلف و مسائلی مانند سیل و زلزله که خوزستان بیشتر به آن‌ها مبتلا است، افزایش یابد.

مرتضی شرف‌الدین شیرازی در مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس که امروز (۸ آذرماه) در مدرسه بعثت منطقه باهنر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این مانور به صورت سراسری در کل کشور و در بیست و پنجمین سال برگزاری شده و هدف از برگزاری آن یادآوری و تمرین دستگاه‌های متولی خدمت‌رسانی و حوزه مدیریت بحران است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هدف مهم‌تر این مانور، همگانی‌سازی موضوع آموزش است و مخاطب اصلی آن دانش‌آموزان هستند. 

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: این مانور در چهار مدرسه اهواز و در ۳۰ شهرستان استان خوزستان در حال برگزاری است. محورها و پایه‌های اصلی برگزاری این مانور، مجموعه جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش هستند اما در خدمت ۲۰ ارگان و نهاد حاکمیتی و خدمت‌رسان هستیم و تمرین‌های آن‌ها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم با برگزاری چنین مانورهایی ضمن آموزش همگانی، تاب‌آوری خوزستان در حوزه‌های مختلف و مسائلی مانند سیل و زلزله که خوزستان بیشتر به آن‌ها مبتلا است، افزایش یابد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402090805670
  • خبرنگار : 50225