جهاد اسلامی: اگر اسرائیل حاضر به آزادی تمامی اسرا باشد، ما آماده‌ایم

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه عملکرد مقاومت و پایداری مردم فلسطین سرنوشت جنگ را تعیین خواهد کرد، از امکان انجام یک معامله کل در برابر کل با رژیم صهیونیستی گفت.

به گزارش ایسنا، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلانی فلسطین به الجزیره گفت: گردان‌های القدس غیرنظامیان بازداشت شده شامل زنان و کودکان را تحویل داد و ما می‌توانیم یک معامله کل در برابر کل در مورد بازداشتی‌ها را بپذیریم و اگر اسرائیل حاضر به آزادی تمامی اسرا باشد ما آماده‌ایم.

این مسؤول جهاد اسلامی در ادامه گفت: دشمن به دلیل اینکه در بازگرداندن گروگان‌ها از راه نظامی شکست خورد، گزینه‌های دشواری در مورد آنها دارد و اشاره‌اش به آمادگی برای جنگ تنها جهت تاثیرگذاری بر روند مذاکرات است.

او همچنین تاکید کرد: عملکرد مقاومت و پایداری مردم همان چیزی است که سرنوشت جنگ را تعیین خواهد کرد.

معاون دبیرکل جهاد اسلامی افزود: اسرائیل احتمالا به دلیل افزایش خسارت‌ها مجبور می‌شود جنگ را متوقف کند.

این چهره مقاومت فسلطین در ادامه نیز تاکید کرد: ما برای هر تنشی آماده هستیم چرا که نمی‌توان از شر دشمن در امان بود.

او با اشاره به اینکه بیشتر شهدای ما در خانه‌هایشان بودند نه در سنگر، گفت: نوار غزه شاهد بمباران جنون‌آمیزی با ۳۵ هزار تن مواد منفجره بود.

این در حالی است که یک منبع سیاسی صهیونیست گفت که توافق کل در برابر کل در حال حاضر در دستور کار دولت اسرائیل نیست.

مقامات ارشد صهیونیست با تاکید بر رد چنین پیشنهادی گفتند: بازگشت افراد ربوده شده و از بین بردن توان نظامی و دولتی حماس دو هدف موازی است که یکی جایگزین دیگری نمی‌شود. در اسرائیل معتقدند که آتش‌بس را می‌توان برای چند روز تمدید کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز چهارشنبه همچنین اعلام کرد، هماهنگی و انسجام میان گردان‌های القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) و گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) الگویی است که ملت‌ها به آن افتخار می‌کنند.

این جنبش تاکید کرد: مقاومت دلاور ما یکپارچه بوده، اهداف و آرزوهای مشترکی داشته و  به شکلی متحد و یکپارچه در جنگ حضور دارد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه بیانیه خود آورد: مردم ما تصویر انسانی را ارائه کردند که نشان‌دهنده پایبندی فلسطینی‌ها به ارزش‌ها و اخلاق مذهبی است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402090805471
  • خبرنگار : 71496