ابراهیم نعیمی امروز هفتم آذرماه در نشست تحلیل آسیبهای اجتماعی دانشجویی که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: کارگاههای مهارت زندگی برای دانشجویان از نظر محتوا بایستی در تناسب با کارنامه سلامت روان دانشجویان آن دانشگاه باشد؛ به همین علت گاهی اوقات محتوای کارگاههای آموزشی یک دانشگاه با دانشگاه دیگر تفاوت دارد.
وی تصریح کرد: در برنامهریزیهای مراکز مشاوره دانشگاهها بایستی اولویتها بر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی باشد.
علی نظری رئیس دانشگاه لرستان نیز در این نشست، تصریح کرد: همواره بایستی در توصیف آسیبهای اجتماعی از دادهها و آمارهای بهروز استفاده کرد و نشستها برمبنای داده محوری و تحلیلهای دقیق آماری برگزار شوند تا تصمیمگیریها برپایه نیازها و مشکلات دانشجویان باشد.
وی حرکتهای جهادی و علمی را ابزارهای مهم کاهش نظام مسائل اجتماعی دانشجویان دانست.
رئیس دانشگاه لرستان خواستار شد مشارکت خانوادهها و ارتباط با خانوادههای دانشجویان در رابطه با نظام مسائل اجتماعی دانشجویی، بیشتر شود.
مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و دکتر فضل اله میردریکوند، رئیس مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه لرستان گزارشی از فعالیتهای انجام شده دانشگاه لرستان در زمینه مبارزه با آسیبهای اجتماعی دانشجویی بیان کردند.
همچنین، دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان، دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و دکتر علی میر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در این نشست حضور داشتند و دیدگاههای خود را در رابطه با آسیبهای اجتماعی بیان کردند.
انتهای پیام