مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل خبر داد

محکومیت ۲۳۰ میلیارد ریالی قاچاقچیان خودروی خارجی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: راننده خودروهای قاچاق علاوه بر ضبط خودرو به پرداخت جریمه ۲۳۰ میلیارد ریالی محکوم شدند.

علی رحیمی آذر گفت: پرونده قاچاق یک دستگاه خودرو بنز خارجی مدلcc ۲۰۰ به ارزش ۲۲ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال و یک دستگاه خودرو BMW مدل۳x به ارزش ۳۴ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال در شعبه دوم ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و علاوه به ضبط خودرو، دو متهم را در خصوص خارج نکردن خودرو  BMW مدل۳x  ورود موقت در مهلت مقرر، جمعاً به پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: شعبه همچنین در خصوص خارج نکردن یک دستگاه بنز خارجی مدلcc ۲۰۰ ورود موقت در مهلت مقرر را بررسی و تخلف را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت ۴۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: شعبه در خصوص متهم ردیف چهار به دلیل مباشرت در قاچاق کالا و حمل آن به پرداخت ۹۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل پس از دریافت گزارش پیرامون استفاده از خودروهای عبور موقت پس از پایان مهلت قانونی، موضوع را بررسی و گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402090704865
  • خبرنگار :