نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

رژیم صهیونیستی هر روز در حال اضمحلال است

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با اشاره به اینکه ملت فلسطین، قدس را پایتخت ابدی کشور خود می‌دانند و یقینا فلسطین آزاد خواهد شد، افزود: رژیم صهیونیستی هر روز در حال اضمحلال است. آرمان‌های فلسطین بخشی از هدف نهایی ماست و همه برنامه‌های ما معطوف به این آرمان است.

ناصر ابوشریف امروز (دوشنبه، ششم آذر ماه) در نشست هم‌فکری جبهه انقلاب اسلامی در زنجان، اظهار کرد: جنبش جهاد اسلامی، یک جنبش فلسطینی است که برای مقاومت ایجاد شده و همان‌طور که مقاومت خود را شروع کرده، آن را تا هدف نهایی که آزادی همه خاک فلسطین است، ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: ۱۰۷ سال است که تحت اشغال رژیم غاصب هستیم و در این سال‌ها در برابر جنایت‌ها و پروژه‌های رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقاومت کرده‌ایم و این عملیات‌ها نتیجه‌بخش بوده است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران تاکید کرد: ملت فلسطین با وجود همه جنایت‌های انجام‌شده از سوی صهیونیست‌ها همچنان به حقوق خود پایبند است و تا پایان به مقاومت خود ادامه می‌دهد.

ابوشریف ادامه داد: هر کسی به دنبال ایجاد مسیری آرام برای ظهور است بداند که نابودی رژیم صهیونیستی مقدمه ظهور امام است. ۵۷ کشور عربی دور هم جمع شدند و حتی نتوانستند یک لیوان آب وارد نوار غزه کنند، چون برنامه مشخصی ندارند و نمی‌توانند به‌طور همزمان از غزه حمایت کنند و با رژیم صهیونیستی روابط سازشی و روابط اقتصادی و امنیتی و علنی و محرمانه برقرار کنند.

این مبارز فلسطینی با بیان اینکه جنگ غزه از ۱۵ مهر ماه آغاز نشده است، گفت: همان‌طور که امام خمینی (ره) اعلام کردند، مسأله فلسطین مسأله‌ محوری امت اسلامی است و رژیم صهیونیستی، غده سرطانی است. یکی از مسائل مهمی که باید امام راحل را درباره آن ستایش کرد، این است که هیچ‌گاه از خط انقلاب اسلامی دور نشدند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه آنچه در هفتم اکتبر به وقوع پیوست بزرگترین ضربه‌ای بود که در تاریخ به رژیم صهیونیستی وارد شد، افزود: لطمه جبران‌ناپذیر به پروژه آمریکا در منطقه وارد شد، پروژه‌ای که تبدیل دوست به دشمن و دشمن به دوست بود.

انتهای  پیام

  • دوشنبه/ ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402090604049
  • خبرنگار : 50163