کلاهبرداری ۱۷ میلیارد ریالی در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری دو نفر با ۵۸ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سردارسعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان بجنوردی به مقر پلیس آگاهی استان و اعلام شکایت مبنی بر اینکه افرادی تحت عنوان فروش ملک، خودرو و ... از آنان اقدام به کلاهبرداری کرده اند، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند دو کلاهبردار را در این زمینه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن ها را دستگیر کنند.

سردار مطهری زاده با بیان اینکه متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۵۸ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند، گفت: هر دو متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه با قدرت در مقابل مخلان نظم و امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، از شهروندان خواست تا هشدار و توصیه های پلیس را جدی گرفته تا فریب اینگونه افراد کلاهبردار را نخورند.

اعتراف به ۷۵ فقره سرقت در بجنورد 

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز از دستگیری ۱۴ نفر سارق و مالخر و کشف ۷۵ فقره انواع سرقت در بجنورد خبر داد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ محمد غلامی گفت: در پی اعلام چند مورد سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند خود موفق شدند سارقان را شناسایی کنند، افزود: با تلاش کارآگاهان ۱۴ نفر سارق و مالخر دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۷۵ فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: سرقت از اماکن خصوصی و دولتی، منزل و مغازه، خودرو و موتورسیکلت و ... از جمله این سرقت ها بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان در نتیجه بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا ضمن تداوم همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402090603634
  • خبرنگار : 50046