اهدای ۶۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان در شیراز

همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج، ۶۰۰ بسته معیشتی به‌همت بسیجیان سپاه ثارالله(ع) شیراز میان نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه فجر فارس امروز، ۵ آذرماه در بازدید از ویژه برنامه‌های شاخص هفته بسیج در سپاه ثارالله(ع) شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، گفت: با تلاش همه جانبه بسیجیان، فارس به‌عنوان یک استان موفق و برتر در موضوع کمک به نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی در سطح کشور معرفی شده است.

سردار یدالله بوعلی افزود: در مراسم امروز بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان که از طرف خیرین نیک‌اندیش آماده‌سازی شده است، به نیازمندان اهدا شد.

فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: بسیجیان فارس در موضوع آزادی زندانیان جرائم غیرعمد (نذر رهایی)، توزیع بسته‌های معیشتی و طرح‌های آبرسانی به مناطق محروم برای استان افتخارآفرینی کرده‌اند.

وی با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ و سبکِ زندگی قرآنی در جامعه، گفت: به‌مناسبت هفته بسیج اولین دارالقرآن بسیج در شیراز با تلاش ناحیه بسیج ثارالله(ع) آغاز به‌کار کرد.

بوعلی با اشاره به برگزاری یادواره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس در سال آینده گفت: به همین مناسبت اجرای ویژه برنامه‌ها و طرح‌های قرآنی از جمله ختم قرآن و تربیت حافظان قرآن کریم به نیت شهدای فارس به‌صورت جدی و منسجم تا سال آینده پیگیری می‌شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402090503206
  • خبرنگار : 50649