مدیرکل ورزش و جوانان گلستان عنوان کرد:

اقدامات بی‌نظیر دولت در ورزش گلستان/ افتتاح ۱۸ پروژه همزمان با سفر رئیس جمهور

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی در شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس با ۱۰ استان کشور برابری می‌کند، افزود: با بهره‌برداری از زیرساخت‌های جدید شاهد افزایش سرانه ورزشی استان خواهیم بود.

قاسمعلی برزمینی صبح شنبه ۴ آذرماه ۱۴۰۲ در آیین تجلیل از قهرمانان فراملی ۱۴۰۲ «جهانی، آسیایی و پارا آسیایی» گلستان که با حضور «علی‌محمد زنگانه» در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: طی دو سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف ورزش و جوانان اعم از ورزش قهرمانی، عمرانی، جوانان و فرهنگی رخ داده است.

وی با بیان اینکه طی مدت مذکور با رشد ۶۱ درصدی، تعداد ۷۱۷ ورزشکار گلستانی به اردوهای مختلف تیم‌های ملی دعوت شدند، ادامه داد: تعداد ۱۵۰ نفر از دعوت شدگان به عضویت ثابت تیم ملی درآمده و به مسابقات فراملی اعزام شدند که ماحصل آن افزایش ۳۲ درصدی تعداد مدال‌های فراملی ورزشکاران استان گلستان بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با تأکید بر اینکه ۲۹۹ مدال فراملی طی هفت ماه نخست سال جاری توسط ورزشکاران استان کسب شده است، افزود: در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی و آسیایی هانگژو ۲۹ ورزشکار گلستانی شرکت کردند که شاهد کسب مدال‌های رنگارنگ برای کشور عزیزمان بودیم.

وی با اشاره به اینکه همه کاروان اعزامی استان گلستان به بازی‌های پارآسیایی هانگرو دست پر به کشور بازگشتند، خاطرنشان کرد: در رویدادهای داخلی نیز ورزشکاران کشورمان افتخارات بسیاری را برای استان کسب کردند و نتیجه آن کسب یک‌هزار و ۲۶۱ مدال رنگارنگ بوده است.

برزمینی خدمات دولت در دو سال گذشته را بی‌نظیر و غیرقابل مقایسه با ۲۰ سال گذشته دانست و از اختصاص ۲۱۸ میلیارد تومان مصوبه در حوزه ورزش جوانان برای تکمیل ۲۰ پروژه نیمه تمام ورزشی خبر داد و اضافه کرد: در جلسات استانی مصوبات خوبی را گرفته‌ایم و روند مصوبات و تخصیص‌ها همچنان در حال افزایش است.

وی با تأکید بر اینکه دو شهر گرگان و گنبدکاووس به اندازه ۱۰ استان کشور فعالیت ورزشی و حتی مقام آور بین‌المللی دارند، تصریح کرد: شرایط ورزش روستایی در حال ارتقای کیفیت بوده و با اعتبارات خوبی که اخذ شده است، سرانه ورزشی استان افزایش می‌یابند.

این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: در دولت سیزدهم ۵۰ خانه ورزش روستایی، ۲۰ پروژه ورزشی افتتاح و در سفر دوم ریاست جمهور به استان گلستان ۱۸ پروژه ورزشی دیگر آماده افتتاح و حدود ۲۰ خانه ورزش روستایی در روستاهای مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402090402393
  • خبرنگار : 50039