معاون استاندار خبر داد:

تصویب ۴۳ میلیاردتومان برای ارتقاء ظرفیت ۱۴ طرح در ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از تصویب ۴۳ میلیاردتومان برای ارتقاء ظرفیت ۱۴ طرح خبر داد و گفت: میزان موفقیت در «طرح نهضت احیا» از معیاری‌های مهم در ارزشیابی مدیران حوزه اقتصادی است.

دکتر «شهریار عباسی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نشست تبصره ( ۱۸) و  نهضت احیای واحدهای اقتصادی استان برگزار و در این نشست ۴۳ میلیارد تومان برای ارتقا و سرمایه در گردش  ۱۴ طرح از محل تسهیلات تبصره (۱۸) مصوب شد.

وی میزان موفقیت در «طرح نهضت احیا» را از معیاری‌های مهم در ارزشیابی مدیران حوزه اقتصادی دانست و تصریح کرد: نهضت احیاء واحدهای اقتصادی در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر خنثی‌سازی تحریم‌ها، مردمی کردن اقتصاد، لزوم ایجاد سازوکاری منعطف، پاسخگو و مردم‌پایه برای رصد محیط و اتخاذ تدابیر و تصمیمات بهنگام و هوشمند با هدف احیا، نوسازی و فعال‌سازی واحدهای اقتصادی غیرفعال و نیمه‌فعال است.

معاون اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه این نهضت با مشارکت جدی مردم و استفاده حداکثری از اختیارات، ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان اجرا می‌شود،

معاون استاندار ایلام با تاکید بر توجه مدیران به احیا و حمایت از واحدهای تولیدی، تصریح کرد: ضرورت دارد که  مدیران دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و موسسات مالی به طرح نهضت احیا و ارتقاء ظرفیت واحدها که با اشتغال و معیشت مردم ارتباط مستقیم دارد توجه ویژه‌ای داشته باشند.  

وی تاکید کرد: برای نهضت احیا، بروکراسی‌های اداری باید حذف شود و بانک‌ها، موسسات مالی و دستگاه‌های اجرایی سرعت عمل خود را جذب اعتبارات بالا ببرند، چراکه اعتبارات تسهیلات تبصره ( ۱۸) شناور است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۰ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402083021861
  • خبرنگار : 50126