فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

برنامه‌های هفته بسیج با شعار «بسیج، امید ملت ایران» در شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از برگزاری ۱۸۰ عنوان برنامه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، دفاعی، امنیتی، ورزشی، خدماتی، اقتصاد مقاومتی، محله محور و محرومیت زدایی با شعار «بسیج، امید ملت ایران»، همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری امروز، ۲۹ آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان بسیجی، برگزاری یادواره شهدا، برپایی میزهای خدمت، اجرای مسابقه‌های ورزشی، محافل انس با قرآن، نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین از جمله برنامه‌هایی است که به این مناسبت تدارک دیده شده است.

وی افزود: توزیع بسته‌های مومنانه برای نیازمندان، خدمات رایگان پزشکی در نقاط محروم، ساخت مسکن محرومان و تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان آستارا از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به سالروز تشکیل رسمی بسیج مستضعفان با فرمان امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ گفت: این نیروی اجتماعی، امنیتی و خدمت‌رسان در عرصه‌های مختلف که منشا خیر و برکت برای جامعه است، امروز نه تنها در درون میهن اسلامی بلکه فراتر از مرزها نقش‌آفرینی می‌کند.

قنبری با بیان اینکه بسیج جوهره مردمی بودن است و به عنوان یک نیروی انقلابی، فرمول گذر انقلاب از سختی‌ها است، اظهار کرد: بسیج میدان رشد سرزمین انقلاب اسلامی است.

وی گفت: بسیج پاره تن ملت، از بطن ملت و برای ملت است و لذا رضایت خدا و مردم را توامان مد نظر دارد و با این فرهنگ و روحیه برای خدمت‌رسانی به مردم و کشور همواره پیش‌قدم می‌شود.

به گزارش ایسنا، ۲۹ آبان تا ۵ آذر با عنوان هفته بسیج مستضعفان نام‌گذاری شده است. شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در شمال غربی استان گیلان و همجوار با کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402082921633
  • خبرنگار : 50532