امام‌جمعه اصفهان:

تنها حکومتی که زیر پوشش کفار نیست، ایران است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: در تمام دنیا تنها حکومتی که زیر پوشش کفار نیست ایران است؛ بنابراین این موضوع بالاتر از آن است که بخواهیم گرانی سیب‌زمینی و دیگر اقلام را بهانه کنیم.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد شامگاه (یکشنبه، ۲۸ آبان) در همایش ترویجی، تکریمی زکات شهرستان در روستای حیدرآباد اردستان، اظهار کرد: زکات عبادتی است که در رأس عبادت‌های مالی و اجتماعی خداوند متعادل قرار دارد. در دین اسلام زکات از اهمیت زیادی برخوردار است و باید آثار و برکات زکات بیش از پیش برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه زکات یک عبادت است و به زور نمی‌شود آن را از کسی گرفت، افزود: در شهرستان اردستان با توجه به سبقه دینی و مذهبی که وجود دارد هر ساله میزان پرداخت زکات بیشتر می‌شود و این شهرستان از مناطق شاخصی است که زکات پرداخت می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان، گفت: دشمن بیش از چهل سال است قصد دارد مردم را از حکومت جدا کند و یکی از رویدادهایی که باعث می‌شود دشمن متوجه شود چند درصد مردم پشتیبان حکومت هستند، مشارکت در انتخابات است.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به مشکلات اقتصادی و گرانی برخی اقلام در جامعه که باعث گلایه مردم شده است، تصریح کرد: برخی برای اینکه حرفی را بزنند فکر نمی‌کنند، یعنی بعضی قضاوت‌ نابجا انجام می‌شود، در صورتی که آن چیزی که جمهوری اسلامی برای مردم آورده است به همه کشته‌هایی که در این راه دادیم، می‌ارزد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402082921000
  • خبرنگار :