"طوفان الاقصی"؛ رژیم صهیونیستی را نابود کرد

مسئول عقیدتی سیاسی اردوگاه شهید رسولی ستاد ارتش جمهوری اسلامی، گفت: طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی و سیستم اطلاعاتی این رژیم را نابود کرد، شکستی که غیرقابل ترمیم است و روزبه روز این شکست در حال بیشتر شدن است.

"حجت الاسلام حسین تاجیک" امروز در جمع راهپیمایان نوشهر که به دفاع از مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار از رژیم کودک‌کش صهیونیستی در سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه خصلت اسرائیل همانند عنکبوت که به خود هم رحم نمی‌کند، اظهار کرد: عنکبوت برای بقای خود هم نوع خود را رها می‌کند و اسرائیل نیز حاضر نیست اسرای خود را از جبهه مقاومت تحویل بگیرد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی سراسری امروز به حمایت از مردم مظلوم غزه افزود: در برهه‌ای از زمان هست که اسرائیل به چند دلیل حمله را شروع کرد،  یکی محک زدن مقاومت، دوم اینکه ببینند سران جدید مصر چقدر با انها هم پیمان هستند ودیگر اینکه ببیند مقاومت در آن حدی که گفته می‌شود هست!.

وی با تاکید بر اینکه اسرائیل در باتلاق غزه گیر کرده است، تصریح کرد: اینکه اسرائیل نتوانسته در حمله زمینی موفق شود از هوا بمباران می‌کند، نشان دهنده ضعف است و روی همه جنایتکاران را سفید کرده است.

مسئول عقیدتی سیاسی اردوگاه شهید رسولی ستاد ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به زنان و کودکان بی پناه غزه، گفت: طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی و سیستم اطلاعاتی این رژیم را نابود کرد شکستی که غیرقابل ترمیم است و روز به روز این شکست در حال بیشتر شدن است.

حجت الاسلام تاجیک با اشاره به مرگ سیاسی اسرائیل، گفت: انچه باقی مانده است وجود این رژیم است که به زودی نابود خواهد شد؛ الان جنگ، جنگ چریکی است و این رژیم در جنگ اطلاعاتی نیز میدان را باخته است.

وی گفت: با حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه، خداوند خواست تا مشت این رژیم باز شود و کل دنیا این موضوع را فهمیدند وعیله این رژیم خونخوار بسیج شده‌اند حتی در خود آمریکا در کنار کاخ سفید، عیله اسرائیل راهپیمایی برگزار می‌شود.

مسئول عقیدتی سیاسی اردوگاه شهید رسولی ستاد ارتش جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: اگر سران عرب جمع می‌شدند و علیه این رژیم به پا می‌خواستند زودتر از اینها می‌توانستند نسخه رژیم صهیونیستی را بپیچند.

حجت الاسلام تاجیک بیان کرد: در عربستان کنفرانس می‌گذارند اما هیچ خروجی ندارد و اگر همه مثل ایران و یمن ایستاده بودند ریشه اسرائیل کنده شده بود.

وی امنیت را حاصل خون شهدای مدافع امنیت، جنگ تحمیلی، سلامت و حرم دانست و گفت: خود مقاومت نسخه اسرائیل را خواهد پیچید و قطعا اسرائیل نابود شدنی است.

حجت الاسلام تاجیک گفت: ای کاش شهدای ما بودند و این روزها را می‌دیدند که اسرائیل چقدر خوار و گسستنی شده وافتضاح تسلیحاتی اطلاعاتی به بار آورده است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402082719744
  • خبرنگار : 50201