دری نجف آبادی:

صهیونیست ها بدانند که جنایت رمز نابودی و ذلت است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: صهیونیست‌ها بدانند آبروی آنها در دنیا ریخته و ملت‌ها دیگر زیر بار ظلم و استکبار نمی‌روند.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، شنبه ۲۷ آبان‌ماه در حاشیه اجتماعی مردمی در حمایت از کودکان غزه و فلسطین که همزمان با سراسر کشور و کشورهای اسلامی در اراک برگزار شد، در جمع خبرنگاران با تشکر از بازاریان، کسبه و همه کسانی که این حضور را خلق کردند، اظهار کرد: این حضور به معنای حمایت جدی، همه‌جانبه و صمیمانه از مردم مظلوم فلسطین، غزه و جبهه مقاومت، رزمندگان حماس و رزمندگان جهاد اسلامی است تا نشان دهند آنها تنها نبوده و ملت ما با آنان هستند. میلیون‌ها جوان در دنیای اسلام، ایران اسلامی و استان مرکزی، آماده همکاری، حمایت، تشویق و تقویت آنها هستند.

وی اعلام انزجار و تنفر از اسرائیل، آمریکا و کودک‌کشی و جنایت‌هایی که صهیونیست‌ها با حمایت از آمریکا انجام می‌دهند را پیام دیگر این حضور مردم دانست و افزود: صهیونیست‌ها بدانند آبروی آنها در دنیا ریخته و ملت‌ها زیر بار ظلم و استکبار نمی‌روند. حق وتو دیگر جوابگو نیست و اسرائیلی‌ها بدانند با استفاده از جنایت نیز موفقیت حاصل نخواهد شد و در واقع، جنایت رمز نابودی و ذلت و نکبت است.

دکتر فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی نیز در جمع خبرنگاران گفت: در سراسر جهان قیام انسانی در مقابل جنایت علیه بشریت و جنایت بی‌سابقه‌ای که رژیم مجعول صهیونیستی به عنوان سمبل حکومت شیطانی و شر مطلق، در فلسطین و علیه ملت شجاع، مظلوم، مقاوم و دلاور غزه مرتکب می‌شود، در حال انجام است.

وی ادامه داد: در جای جای جهان، آزادگان و عدالت‌خواهان در حال راهپیمایی بوده و مردم ایران و مردم استان مرکزی و اراک، همگام با همه آزادگان جهان به میدان آمده‌اند تا همراهی و همدلی خود را با این ملت دلاور نشان دهند و آمادگی خودمان را برای حمایت‌های مادی و معنوی از آنان اعلام کنیم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402082719624
  • خبرنگار : 50597