اراده جهانی برای جلوگیری از جنایت‌ صهیونیست‌ها وجود ندارد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه متاسفانه اراده جهانی برای جلوگیری از جنایت‌ صهیونیست‌ها وجود ندارد، گفت: امروز صدای رسوایشان همه جا پیچیده است. این‌همه کودک و زن در بیمارستان‌ها را مورد هجمه قرارمی‌دهند و هیج جای امنی برای مردم مظلوم غزه نگذاشته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۲۷ آبان‌ماه در راهپیمایی ‌تجمع حمایت از کودکان غزه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: شما امروز بار دیگر به صحنه آمدید با مشت‌های گره کرده و با دل‌های خونین و با قلب توأم با غصه به دلیل جنایت‌هایی که بر مردم غزه صورت گرفته، این ننگ بشریت و انسانیت است و متاسفانه اراده جهانی برای جلوگیری از این جنایت‌ها وجود ندارد.

وی افزود: امروز صدای رسوایشان همه جا پیچیده است. این‌همه کودک و زن در بیمارستان‌ها را مورد هجمه قرارمی‌دهند و هیج جای امنی برای مردم مظلوم غزه نگذاشته‌اند. 

حجت‌الاسلام نکونام تصریح کرد: البته درست است نیروهای مقاومت به عنایت پروردگار مقاوم هستند، ایستاده‌اند و کوتاه نمی‌آیند اما جالب آن است که مردم محکم  پشتیبان مقاومت هستند و حاضر نیستند به هیچ عنوان خم به ابرو بیاورند و اینها بسیار مهم است. این‌ها درس، الگو و نشان دهنده پیروزی است و آنچه امید را در دل‌ها زنده می‌کند همین استقامت است که وعده قرآن برای کسانی که اهل استقامت هستند، پیروزی است.  

وی ادامه داد: به فضل پروردگار پیروزی غزه نزدیک است، صهیونیست‌ها از این نقشه‌های شیطانی بسیار زیاد داشته‌اند، امروز دشمن می‌خواهد قدرت‌نمایی کرده و به قول خودش غزه را نابود کند ولی مردم غزه و مقاومت مقتدرانه برای دفاع از خاکشان ایستاده‌اند. 

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: حضور شما در این صحنه‌ها و لبیک گفتن به مقاومت و غزه و حمایت از مظلومین امید بخش است، این حرکت‌ها از عرصه‌های مهم جهاد است.

نکونام با اشاره به حماسه آفرینی مردم چهارمحال و بختیاری در استقبال از رئیس جمهور و حمایت از اظام و انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امروز هم با حضور در راهپیمایی مردم مظلوم فلسطین دفاع کردید و بدانید این راه ادامه دارد خستگی برای این مردم معنایی نخواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه با این مقاومت‌ها به قله خواهیم رسید، خاطرنشان کرد: هیچ گاه یأس و ناامیدی در دل مؤمن راه پیدا نخواهد کرد. مؤمن بسیاری از حوادث را می‌بیند و آگاه است و برای ما حوادث عاشورا الگو است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402082719544
  • خبرنگار : 50640