مقاومت فلسطین: آمریکا به تل‌آویو برای ارتکاب جنایت‌های بیشتر علیه بیمارستان‌ها چراغ سبز می‌دهد

گروه‌های فلسطینی هشدار دادند که آمریکا به رژیم صهیونیستی برای ارتکاب جنایت‌های بیشتر علیه بیمارستان‌های غزه چراغ سبز می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین نسبت به تأیید اکاذیب رژیم صهیونیستی توسط آمریکا درباره استفاده مقاومت از بیمارستان‌ها به عنوان مراکز عملیات هشدار داد و اعلام کرد: این مسئله به منزله دادن چراغ سبز به رژیم صهیونیستی برای ارتکاب جنایت‌های بیشتر علیه بیمارستان‌ها است. آنچه کاخ سفید و وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در این خصوص گفته‌اند، صحت ندارد.

جنبش حماس نیز مخالفت خود را با اظهارات مقامات واشنگتن درباره استفاده حماس از بیمارستان‌ها برای مخفی کردن سربازان اسیر رژیم صهیونیستی یا مراکز فرماندهی و کنترل اعلام کرد.

حماس مجددا از سازمان ملل خواست یک کمیته بین‌المللی را برای بازدید از تمام بیمارستان‌ها جهت پی بردن به اکاذیب رژیم صهیونیستی و واشنگتن که مسئولیت مستقیم کشتار جمعی در نوار غزه را بر عهده دارد، به غزه اعزام کند.

جنبش المجاهدین فلسطین نیز اعلام کرد: آمریکا راه را برای رژیم صهیونیستی برای ارتکاب جنایت‌های بیشتر علیه بیماران و مجروحان هموار می‌کند.

این جنبش تأکید کرد: واشنگتن از طریق تأیید و انتشار داستان‌های دروغین رژیم اشغالگر درباره بیمارستان‌ها شریک بمباران و هدف قرار گرفتن آن است.

پیش از این سابرینا سینگ، سخنگوی پنتاگون مدعی شده بود: داده‌های اطلاعاتی آمریکا نشان می‌دهد که حماس و جهاد اسلامی از بیمارستان‌های غزه از جمله بیمارستان الشفا به عنوان وسیله‌ای برای پنهان کردن و حمایت از عملیات نظامی‌شان استفاده می‌کنند.

در این راستا اشرف القدرة، سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت: خودروهای نظامی رژیم اشغالگر صهیونیستی بیمارستان الشفا را از تمام محورها محاصره کرده اند و حملات توپخانه‌ای و تیراندازی شدید ادامه دارد.

وی گفت: وضعیت این بیمارستان وخیم است و تک تیراندازهای رژیم صهیونیستی تمام کسانی را که بخواهند از آن خارج شوند هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402082417570
  • خبرنگار : 71516