سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان:

آموزش‌های جهاد دانشگاهی اشتغال محور هستند/ استاندارد نیاز همه کشور است

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان آموزش‌های جهاد دانشگاهی را اشتغال محور برشمرد و گفت: جهاد دانشگاهی در زمینه‌های مختلف آمادگی کامل جهت همکاری را با اداره کل استاندارد استان دارد.

دکتر فرهاد فرامرزیان امروز ۲۲ آبان در نشست مشترک با وحید والی‌زاده مرادی مدیرکل و معاونین اداره کل استاندارد لرستان که با هدف بررسی زمینه‌ی همکاری‌های مشترک برگزار شد، بیان کرد: ارتباط دادن صنعت و دانشگاه یکی از ماموریت‌های جهاد دانشگاهی است.

وی بیان کرد: با توجه به رسالتی که داریم جهاد دانشگاهی لرستان انجام فعالیت‌های مسئله محور و ماموریت محور در راستای توسعه‌ی لرستان را در دستور کار خود قرار داده است.

فرامرزیان در ادامه با بیان اینکه مخاطبان اداره کل استاندارد بسیار زیاد هستند، اضافه کرد: استاندارد نیاز همه کشور بوده و جهاد دانشگاهی در زمینه‌های مختلف آمادگی کامل جهت همکاری را با این اداره کل دارد.

وی نقش استانداردها در رشد و توسعه اقتصادی و سهم آن در تولید ناخالص داخلی کشورها را بسیار مهم برشمرد و گفت: نقش استاندارد در کیفی‌سازی تولیدات غیرقابل انکار است.

این مسئول همچنین با بیان اینکه آموزش‌های ارائه شده در جهاد دانشگاهی لرستان اشتغال محور هستند به برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی MBA و DBA که قرار است برای اولین بار توسط جهاد دانشگاهی در استان برگزار شوند، گفت: تمامی فارغ التحصیلان دانشگاهی با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کرده و مدرک معتبر قابل ترجمه دریافت کنند.

وی همچنین به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان اشاره کرد و گفت: این مرکز یکی از مراکز بسیار مهم و موفق در سطح کشور است، در حال حاضر بیش از ۷۰۰۰ پرونده برای زوجین ناباور در این مرکز تشکیل شده و با توجه به حجم مراجعات به دنبال گسترش و توسعه این مرکز هستیم.

فرامرزیان با تاکید دوباره بر اینکه سرمایه انسانی، علمی و امکانات آزمایشگاهی جهاد دانشگاهی لرستان آماده همکاری با اداره کل استاندارد است، خاطرنشان کرد: در بخش فرهنگ‌سازی باید اقدامات مورد نیاز انجام شود تا مردم جامعه از همان کودکی یاد بگیرند از محصولات استاندارد استفاده کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402082216331
  • خبرنگار : 50176