طی سه روز نخست ثبت‌نام صورت گرفت

ثبت‌نام ۳ نفر برای تنها کرسی استان سمنان در خبرگان رهبری

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان از ثبت‌نام سه نفر برای مجلس خبرگان رهبری در استان سمنان خبر داد.

حسین شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تاکنون و تا پایان روز سوم ثبت‌نام‌ها سه نامزد داوطلبی مجلس خبرگان در حوزه انتخابیه استان سمنان ثبت نام کردند.

وی از ادامه ثبت‌نام‌ها در این حوزه انتخابیه خبر داد و افزود: ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری در حوزه انتخابیه استان که از از ۱۴ آبان آغاز شده تا ۲۰ آبان‌ماه جاری ادامه دارد.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان ادامه داد: داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان برای ثبت‌نام و نام‌نویسی باید حضوری در مراکز تعیین شده در مرکز استان سمنان و یا قم حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد اضافه کرد: تاکنون سه نفر برای این یک کرسی ثبت نام کردند که دو نفر از آنان از روحانیون بومی استان و یک نفر نیز غیربومی است.
به گزارش ایسنا- ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از روز ۱۴ آبان آغاز و تا ساعت ۱۸ روز ۲۰ آبان ادامه دارد.
داوطلبان این مجلس می توانند برای ثبت نام به فرمانداری های سراسر کشور یا وزارت کشور مراجعه کنند.همچنین در فرمانداری قم و وزارت کشور این امکان وجود دارد که داوطلبان برای حوزه های انتخابیه مختلف و از جمله استان سمنان ثبت نام کنند.

داوطلبان باید سطح چهار حوزه را گذرانده و حداقل ۴۹ سال سن داشته باشند. همچنین داوطلبان در زمان ثبت نام باید اصل شناسنامه عکس‌دار، اصل کارت ملی، اصل مدرک سطح چهار حوزه علمیه، دو قطعه عکس ۴×۶ را به مرکز ثبت نام ارائه دهند همچنین داوطلبان باید شخصا پرسشنامه­ اعلام داوطلبی را تکمیل و ارائه دهند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402081712736
  • خبرنگار :