حزب‌الله: اسرائیل از نشست‌های عربی و اسلامی ترسی ندارد، ترس دشمن از مقاومت است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در سخنانی با انتقاد غیرمستقیم از بی‌تاثیر بودن نشست‌های کشورهای عربی و اسلامی درباره جنگ غزه، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تنها از مقاومت هراس دارد نه این نشست‌ها.

به گزارش ایسنا، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: ملت سرافراز فلسطین روی نشست اضطراری سران عرب حساب نمی‌کنند، بلکه روی استراتژی مقاومت، موشک‌ها، تفنگ‌ها و سلاح‌های رزمندگان مقاومت که رهبران و بزرگان این امت و سخنگویان رسمی عربیت اصیل هستند، حساب باز می‌کنند.

طبق گزارش پایگاه خبری العهد، شیخ قاووق در مراسم یادبودی در شهرک «عین بعال» در جنوب لبنان تاکید کرد: دشمن از نشست سران عرب یا اجلاس اسلامی هراسی ندارد، بلکه از مقاومت در غزه و لبنان می‌ترسد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: یک چشم مقاومت لبنان برای حفاظت از میهن و غیرنظامیان بر جنوب کشور متمرکز است و هرگونه حمله به غیرنظامیان بدون تردید و تأخیر از سوی مقاومت پاسخ سخت‌تر و خشن‌تری را به همراه خواهد داشت. چشم دیگر (مقاومت لبنان) ناظر بر غزه است تا از آن حمایت کند و از مقاومت در آنجا حمایت و پشتیبانی کند؛ چراکه پیروزی در غزه پیروزی مقاومت در لبنان و پیروزی کل منطقه و امت است.

همزمان با عملیات طوفان‌الاقصی از سوی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی نیز طی روزهای اخیر شاهد تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان بوده است.

رسانه‌های عبری در این باره گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چند افسر و نظامی صهیونیست کشته شدند و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شدند. تعدادی از شهرک‌نشینان هم به صورت داوطلبانه شهرک‌ها را ترک کردند و بیشتر شهرک‌های شمالی در حال حاضر خالی شده و فقط سربازان دشمن در آنجا مستقر هستند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402081712719
  • خبرنگار : 71610