زنجان میزبان دوره آموزشی تربیت مربی درجه ۲ هلال‌احمر کشور

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه درجه ۲ جمعیت هلال‌احمر کشور با حضور مربیان ۱۸ استان به میزبانی زنجان توسط ۶ مدرس کشوری برگزار می‌شود.

اکرم یاری صبح امروز (۱۷ آبان‌ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه با هدف ارتقای سطح دانش و درجه مربیان و تامین مربیان مورد نیاز کشور برای برگزاری دوره‌های امداد و تربیت مربی درجه سه انجام می‌شود، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره ۵۰ نفر از مربیان درجه سه هستند که در آزمون ورودی موفق به کسب امتیاز موردنیاز شده‌اند.

وی با توضیح اینکه این تعداد شرکت‌کننده دارای پنج سال سابقه مربی‌گری و تدریس سالانه ۱۰۰ ساعت را دارند، افزود: سوابق پژوهشی اعم از کتاب، مقاله، ترجمه و تالیف، بولتن و بروشور با سرفصل‌های کمک‌های اولیه از دیگر شرایط شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی به شمار می‌رود.

یاری با بیان اینکه این فراگیران سوابق شرکت در عملیات‌های امداد و نجات را در کارنامه خود دارند، متذکر شد: این تعداد از مربیان از ۱۸ استان کشور در این دوره آموزشی شرکت می‌کنند که بیشترین مربیان شرکت‌کننده از استان‌های تهران با ۹ نفر، فارس ۸ نفر، اصفهان با ۵ نفر و خراسان رضوی نیز با ۴ مربی هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر این استان‌ها، مربیان از استان‌های مازندران، کردستان، خوزستان، هرمزگان، لرستان، اردبیل، سیستان و بلوچستان، سمنان، کرمان، گیلان، همدان، قزوین، ایلام و قم شرکت‌کننده در دوره آموزشی تربیت مربی درجه ۲ هستند.

به گزارش ایسنا، این دوره آموزشی از ۲۰ لغایت ۲۳ آبان ماه در مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان زنجان با تدریس ۶ مدرس کشوری و یک ناظر کشوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402081712433
  • خبرنگار : 50163