نارضایتی شهروندان یزدی از پاسخگونبودن سامانه ۱۳۷ شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر یزد از گلایه مندی شهروندان یزدی از پاسخگو نبودن سامانه ۱۳۷ شهرداری خبر داد.

«محمد باقر پارسائیان» در این باره گفت: برخی شهروندان در نقاط مختلف شهر مدعی هستند با وجود تماس های مکرر به سامانه ۱۳۷ شهرداری، فردی پاسخگو نبوده است؛ پاسخگویی از این بابت که مشکل اعلام شده از سمت مردم رفع و رجوع نشده و پاسخ درستی از سازمان‌ها یا مناطق برای آن به تماس گیرنده داده نشده است.

وی با اشاره به این که شهروندان انتظار دارند با تماس به۱۳۷ مشکلات شهری آنها در اسرع وقت رسیدگی شود، ادامه داد: عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد قابل دفاع نیست و اقدام لازم برای تقویت ساختار، ارتقای جایگاه و بهبود عملکرد این سامانه ضروری است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، پارسائیان خاطرنشان کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ باید به صورت برخط (آنلاین) فعال باشد و شهروندان هرگونه خدمات رسانی پیرامون رفع مشکلات شهری را از طریق این سامانه پیگیری کنند و مسئولین شهرداری برای حل مشکلات اقدام کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۵ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402081510532
  • خبرنگار : 50214