یک مسئول:

هوشمندسازی ارائه خدمات اولویت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان یک شرکت دانش بنیان و فناورانه، توسعه زیرساخت‌های خود را آغاز کرده و در این مسیر با توجه به پیشرفت‌های علم و تکنولوژی، هوشمندسازی ارائه خدمات به مشتریان را با اولویت بیشتر پیگیری خواهد کرد.

مجید کیانپور چهاردهم آبان در جلسه هم اندیشی مدیران ستادی گفت: خط مشی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در 67 سال گذشته ارائه خدمات مطلوب، روزآمد منطبق بر استانداردهای ملی و بین‌المللی بوده و امروز نیز در مسیر تحول و توسعه و به کارگیری فناوری‌ و تجهیزات روز دنیا، هوشمند سازی ارائه خدمات و استفاده از تخصص پرسنل را با اولویت بیشتر دنبال خواهیم کرد.

کیانپور اضافه کرد: تغییر همیشه سخت است ولی باید با برنامه و هوشمندانه برای سال‌های بعد برنامه‌ریزی کرد که با برنامه‌ریزی صحیح و هوشمندسازی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک پیشرفت‌های علمی و  اقتصادی را در پروژه‎های عمرانی کشور رقم زد.

وی افزود: خدمات شرکت باید به سمت و سوی فضای مجازی و اینترنتی پیش برود تا ضمن ارتقای مشتری مداری، بروکراسی اداری نیز کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی ، مشتریان نیز به دنبال دریافت خدمات مطلوب و بروز هستند و مهم است که از تکنولوژی و فن‌آوری برای دریافت خدمات استفاده کنند.

وی در پایان در جمع مدیران ستادی تاکید کرد: ضروری است ضمن مطالعه،  ایده‌ها و زیر ساخت‌ها در این خصوص شناسایی و در هوشمند سازی ارائه خدمات همزمان با تکنولوژی روز جلوتر از نیاز مشتری تسریع شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۵ آبان ۱۴۰۲ / ۰۰:۴۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402081510470
  • خبرنگار : 50176