فرمانده سپاه گالیکش خبر داد؛

اعزام ۵۰ دانش‌آموز گالیکشی به راهیان‌نور

فرمانده سپاه گالیکش سفر معنوی راهیان نور را سبب آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت دانست و از اعزام ۵۰ دانش‌آموز دختر بسیجی به مناطق عملیتی جنوب کشور خبر داد.

سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار عصر یکشنبه، ۱۴ آبان ۱۴۰۲ در آئین بدرقه دانش‌آموزان به راهیان نور در شهرستان گالیکش با اشاره به اینکه خاک سرزمین‌های نور به واسطه آغشته شدن به خون شهدا بسیار ارزشمند و مقدس است، اظهار کرد: هدف از اعزام راهیان نور آشنا شدن نسل جوان به ویژه دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه کاروان‌هایی که به این مناطق اعزام می‌شوند، بهترین سفیران و راویان این رشادت‌ها برای افرادی هستند که امکان بازدید از این مناطق را ندارند، افزود: بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس تداوم راه شهدا و استمرار راه امام و رهبری است که تبدیل به راهیان نور می‌شود و ارزش‌های معرفتی فراوانی برای شرکت‌کنندگان در راهیان نور دارد.

این مقام مسئول با توضیح اینکه دشمن بنیان خانواده، نخبگان و جوانان را هدف قرار داده است، افزود: اردوهای راهیان نور و یادواره‌های شهدا از مهم‌ترین برنامه‌ها برای انتقال ارزش‌های جهاد و ایثار و شهادت به نسل جوان است.

بیات کوهسار از اعزام ۵۰ نفر از دانش آموزان بسیجی خواهر در قالب اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و اضافه کرد: این اردوهای معنوی سبب هویت آفرینی برای نسل نوجوان و جوان جامعه امروز ما خواهد شد.

فرمانده سپاه گالیکش با اشاره به اینکه اعزام جوانان به مناطق عملیاتی جبهه‌ها اثر تربیتی بالایی دارد و از آسیب‌های اجتماعی در جوانان پیشگیری می‌کند، تصریح کرد: اردوی راهیان نور باعث ایجاد تحول درونی در زائران، برقراری رابطه بین نسل‌ها بوده و منجر به نهضت روشنگری و جهاد تبیین می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ما از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت کرده و جنایات استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم می‌کنیم، گفت: از دانش آموزان انتظار داریم راه مبارزه با استکبار جهانی را به نحو احسن یاد گرفته و در حفظ دستاوردهای انقلاب کوشا باشند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402081410384
  • خبرنگار : 50604