به گزارش ایسنا، کتاب «الگوی راهبردی برندسازی ملی ایران» با بهرهمندی از ظرفیت رسانههای مجازی و تأکید بر کشورهای حوزه جهان عرب تألیف ابوالفضل وَلَوی، توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.
وَلَوی در این کتاب پس از مرور مبانی و نظریات شبکههای اجتماعی؛ روندهای آینده فناوری، مفهوم قدرت و اقتدار ملی، دیپلماسی عمومی و برندسازی ملی و ژئوپلتیک جهان عرب در نهایت مدل بومی برندسازی ملی ایران از طریق فضای مجازی (با تأکید بر جهان عرب) را ارائه کرده است.
این کتاب در ۳۷۰ صفحه و قطع وزیری به بهای ۱۵۳ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است.
انتهای پیام