علی اصغر طیبی روز شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: از روز چهارشنبه به مدت سه روز از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۸ میز ارتباطات مردمی در دانشگاه کردستان دایر شد.
وی هدف از برپایی این میز را رسیدگی به درخواست متقاضیان و تسریع در روند پاسخگویی به درخواستها اعلام کرد و افزود: از طریق میز ارتباطات مردمی چهار ماهیت موضوعی درخواست، شکایات، گزارشهای مردمی و ایده و نظر ارجاع داده میشود.
نماینده تام الاختیار وزیر علوم ادامه داد: با توجه به نگاه دولت سیزدهم و شعار دولت مبنی بر مردمی بودن، هدف این است که درخواستها در کوتاه ترین زمان ممکن و در بازه زمانی ۱۵ روزه رسیدگی و مشکلات مراجعین حل شود.
طیبی در رابطه با روند پیگیری کار هم گفت: پس از مراجعه متقاضیان به میز ارتباطات مردمی، درخواستها توسط مدیر ارشد استانی بررسی و نظر کارشناسی اظهار میشود و در ادامه نماینده تام الاختیار وزیر دستور را به مجموعه مورد نظر صادر میکند سپس در سامانه سامد ثبت و از این طریق گردش کار میشود و جهت اقدام به دست شخص مورد نظر خواهد رسید.
انتهای پیام