یک عضو جامعه روحانیت مبارز:

۱۳ آبان، روزِ سیلی خوردن آمریکا از ملت ایران است

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ۱۳ آبان در واقع روز شکست آمریکا و سیلی مردم ایران بر صورت استکبار است، به طوری که آمریکایی‌ها دیگر نتوانستند این شکست مفتضحانه را جبران کنند.

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با ایسنا درباره ۱۳ آبان، روزِ ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، اظهار کرد: روز ۱۳ آبان یکی از روزهای تاریخی ایران اسلامی است که باید این روز را ایام‌الله به حساب آورد، چراکه در این روز مردم بیدار و دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، سفارت آمریکا را که به مکانی برای توطئه و جاسوسی علیه ملت ایران تبدیل شده بود تسخیر کردند و در برابر استکبار جهانی ایستادند و این لانه فساد را بستند و آمریکایی‌ها را از ایران اخراج کردند تا به جهانیان ثابت کرده باشند که ملت ایران سلطه بیگانه را نمی‌پذیرد.

وی افزود: تلاش‌های آمریکا برای نفوذ مجدد در ایران با هوشیاری مردم انقلابی ناکام ماند. استکبار ۸ سال جنگ را بر کشور تحمیل کرد و پس از شکست در این جنگ به ملتهب کردن فضای ایران پرداخت و در چند مرحله و در سال‌های متفاوت اغتشاشاتی را در ایران به راه انداخت، اما هر با تیر دشمن به دلیل پایبندی ملت ایران به اصول انقلاب به سنگ خورده است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز، تصریح کرد: این روزها دفاع ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین برگ زرین دیگری در کارنامه مردم و در مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آن به ثبت رسانده است. محکومیت جنایات آمریکا و اسرائیل در فلسطین توسط مردم ایران نماد واقعی مبارزه با استکبار جهانی است. امروز در هر گوشه‌ای از دنیا انسان‌های آزاده جنایات صهیونیست‌ها در غزه را محکوم می‌کنند.

رهبر گفت: هرچند مصیبت غزه دل‌ها را داغدار کرده است، اما انعکاس این جنایت‌ها در افکار عمومی و حضور ملت‌ها در چهارگوشه جهان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نقطه امیدی در دل مسلمانان و مردمِ ستم‌دیده فلسطین گشوده است و در نهایت این اعتراض‌ها استکبار جهانی را به زباله‌دان تاریخ خواهد انداخت.

وی با بیان اینکه دانش آموزان امروز بیدار هستند و از استکبار جهانی بیزاری می‌جویند، افزود: این بیداری حاصل همان شجره طیبه‌ای است که امام راحل در ابتدای انقلاب خط‌مشی ملت ایران برای مبارزه با استکبار جهانی را تعیین کردند که نتیجه آن ایستادگی جانانه ملت ایران در ۴۴ سال گذشته بوده است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز، خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان در واقع روز شکست آمریکا و سیلی مردم ایران بر صورت استکبار است. سیلی که آمریکا از ملت ایران در این روز خورد تا امروز درد آن را بر چهره خود احساس می‌کند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402081308810
  • خبرنگار :