آمادگی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی لرستان برای انجام فعالیت‌های مشترک با جهاد دانشگاهی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان از آمادگی این اداره‌کل برای انجام فعالیت‌های مشترک با جهاد دانشگاهی استان خبر داد.

علی محمدی در نشست مشترک با فرهاد فرامرزیان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان که با هدف توسعه همکاری‌های مشترک بین این دو مجموعه برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در جهاد دانشگاهی ظرفیت‌های متعددی وجود دارد که ما می‌توانیم از آن‌ها استفاده بهینه و گسترده‌ای داشته باشیم.

وی بیان کرد: در حوزه اقتصاد، مطالعات و تحقیقاتی مشترک می‌توان با کمک از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در استان انجام بدهیم.

محمدی اضافه کرد: تحقیقاتی که انجام خواهند شد باید کاربردی بوده و بتواند راهگشای مسائل و مشکلات استان باشد.

محمدی در ادامه گفت: کانون ارزشیابی جهاد دانشگاهی جز کانون‌های پذیرفته شده که سطح آن نسبتاً خوب است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان خاطر نشان کرد: نظامی تحت عنوان شایسته‌سالاری را داریم که برای این مهم از کانون ارزشیابی جهاد دانشگاهی می‌توان استفاده کرد و به ما در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کمک خواهد کرد.

وی در ادامه صحبت‌هایش به آموزش‌های جهاد دانشگاهی لرستان اشاره کرد و افزود: با بهره‌گیری از این نهاد می‌توانیم آموزش‌های ضمن خدمت برای همکاران  اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی لرستان برگزار کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تصریح کرد: در بحث اطلاع‌رسانی نیز از ظرفیت جهاد دانشگاهی در راستای فرهنگ‌سازی بعضی از تصمیمات دولت از جمله بروزرسانی فضای کسب و کار، مولدسازی و ... می‌توان استفاده کرد.

محمدی بیان کرد: جهاد دانشگاهی در دهه اخیر نقش پررنگی داشته بطوری‌که در بحث تحقیقات و نوآوری که در حوزه علمی در حال رخ دادن است موفق بوده است.

وی اضافه کرد: در زمینه‌های مشترک می‌توانیم مبادله تفاهم‌نامه داشته باشیم و با کار کارشناسی از سوی جهاد دانشگاهی امیدواریم زمینه‌ای ایجاد شود تا بتوانیم از ظرفیت‌های این نهاد به‌خوبی استفاده کنیم.

  • پنجشنبه/ ۱۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402081108042
  • خبرنگار : 50176