فرماندار خبر داد:

جذب ۱۱۰ درصدی اعتبارات حوزه خوداشتغالی در شهرستان چگنی

فرماندار چگنی از جذب ۱۱۰ درصدی اعتبارات حوزه خوداشتغالی در این شهرستان خبر داد.

افشین بازگیر امروز نهم آبان‌ماه در دیدار با دکتر محسن اسدبیگی مدیرکل بیمه سلامت لرستان، با اشاره به اینکه در حوزه آب، راه و اشتغال اتفاقات خوبی در دولت سیزدهم افتاده است، اظهار کرد: در سال جاری ۱۱۰ درصد اعتبارات حوزه خوداشتغالی در شهرستان چگنی جذب شده که تابه‌حال بی‌سابقه بوده و در حوزه مشاغل ۲۷۰ میلیارد تومان جذب شده و جزو شهرستان‌های برتر در جذب اعتبارات بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بیمه سلامت یکی از مهمترین و برجسته‌ترین نماد دولت است، افزود: خدمات سازمان بیمه سلامت در جامعه فراگیر است و مردم باید این نعمات را با تمام وجود درک کنند که ارائه خدمات این سازمان شاخص امید به زندگی در جامعه را افزایش داده است.

فرماندار چگنی ادامه داد: در هر جامعه نیروی سالم و توانمندی وجود دارد و می‌تواند موجب رشد و توسعه را فراهم کند که در این زمینه سازمان بیمه سلامت یکی از نهادهایی است که می‌تواند این دغدغه مردم را برطرف و زمینه را فراهم کند.

بازگیر بیان کرد: سیاست دولت در حمایت از محرومین یک شاهکار است که این روند در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۴۴ هزار نفر جمعیت این شهرستان است که ۹۲ درصد این جمعیت روستاییان هستند و از لحاظ درآمدی در شرایط مطلوبی قرار ندارند که نیاز به حمایت ویژه است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402080906754
  • خبرنگار : 50176