سامانه بارشی ضعیف چهارمحال وبختیاری را فرا می‌گیرد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه با عبور موج بارشی ضعیف از سطح استان شاهد بارش‌هایی در برخی از مناطق استان به ویژه مناطق شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برای امروز و فردا افزایش ابر و وزش باد برای استان دور از انتظار نیست.

وی افزود: برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با عبور موج بارشی ضعیف از سطح استان شاهد بارش‌هایی در برخی از مناطق استان به ویژه مناطق شمالی استان پیش‌بینی می‌شود، البته این شرایط به تناوب تا اوایل هفته آینده در استان حاکم است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای صبح چهارشنبه احتمال نوسان قابل ملاحظه دمایی برای استان انتظار نمی‌رود و در طی روز تا پایان هفته دمای استان روند کاهشی خواهد داشت، طی شبانه‌روز گذشته شهرکرد با کمینه دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان کشور و ایستگاه استان گزارش شده است.

نوروزی بیان کرد: امروز هشدار زرد از سوی هواشناسی مبنی بر جمع‌آوری محصولات باقی‌مانده کشاورزی به منظور اطلاع مردم صادر می‌شود.

به گفته معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری بارش‌های مؤثر از نیمه دوم آبان ماه و اوایل دهه سوم آغاز می‌شود که انتظار می‌رود سامانه بارشی خوب از اواخر هفته آینده وارد استان شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402080704947
  • خبرنگار : 50123