سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

مشکل جوانان با تغییر ساختار حل نمی‌شود

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه زمانی معتقد بودیم، مشکل جوان به شرطی حل می‌شود که سازمان جوانان به وزارت ورزش و جوانان تبدیل شود ولی این مشکل حل نشد، گفت: با تغییر ساختار اتفاقی نخواهد افتاد مگر اینکه نگرش‌ها تغییر کند.

به گزارش ایسنا، قاسم عزیززاده گرجی شامگاه ۶ آبان ماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و ورزش مازندران که در استانداری برگزار شد با بیان اینکه ظرفیت‌هایی که در شهرها و روستاهای ما وجود دارد، حمایت و پیگیری زیادی را از جانب ما می‌طلبد، اظهار کرد: نباید به دنبال ساخت و سازها باشیم ما می‌توانیم برنامه‌های جذاب، متنوع و مورد پسند خود را در فضاهای باز اجرا کنیم.

وی با تاکید براینکه حل مشکلات جوانان باید اولویت ما باشد و این اولویت‌ها در دبیرخانه کمیته‌های اجرایی متناسب با آن فعالیت شکل بگیرد، افزود: کار باید با نگاه اجرایی پیش برود، در این زمینه، نکته‌ای که دولت در پیش گرفته این است که باید امور را به مردم واگذار کنیم و ما باید نقش حمایتی و هدایتی داشته باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه ورزش و جوانان هر شهر باید پیگیر امور ستاد ساماندهی جوانان باشند، تصریح کرد: باید با کمک جوانان انقلابی و مؤمن جامعه بتوانیم زمینه فعالیت بیشتری را فراهم کنیم.

این مسئول ادامه داد : یکی از آسیب‌ها این است که جلسات جدی گرفته نمی‌شود و اگر مسئولی حضور در جلسات را سخت می‌داند، چگونه می‌تواند پیگیر مطالبات باشد؟

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با عنوان اینکه این جمع حضور نمایندگان جوانان مؤمن و انقلابی را می طلبد، بیان کرد: ما ابتدا باید با خودمان گفتمان و درک مشترک داشته باشیم تا این تصمیمات هم جدی شود.

او ذکر کرد: هریک از دستگاه‌های متولی امر جوانان در حوزه‌های مختلف وظیفه دارند فعالیت‌های خود را در حوزه ورزش و جوانان به دبیرخانه ارائه دهند.

عزیززاده گرجی گفت: نقش دبیرخانه نظارتی است و نباید مسئولیت تمام فعالیت‌ها بر دوش امور جوانان باشد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402080704635
  • خبرنگار : 50617