فرماندار لنگرود عنوان کرد

ثبت نام قطعی ۴۰ نفر در حوزه انتخابیه لنگرود

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۴ آبان ماه به مدت دو هفته خواهد بود، گفت: ۴۰ نفر در حوزه انتخابیه لنگرود ثبت نام خود را قطعی کردند.

محمدرضا جلالی ۶ آبان در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه بررسی سوابق داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در مراجع پنجگانه تا ۱۳ آبان ماه به اتمام می رسد، گفت: فرایند احراز صلاحیت ها در هیئت های اجرایی نیز که از ۴ آبان ماه آغاز شده است، تا ۱٨ آبان ماه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه هیئت های اجرایی در بررسی صلاحیت های داوطلبان با دقت و انصاف و به مر قانون عمل می کنند، افزود: قانون ملاک بررسی ها در احراز صلاحیت داوطلبان خواهد بود و هیئت های اجرایی بدون حب و بغض و براساس قوانین و مقررات رسیدگی به پرونده های دواطلبان را مورد بررسی قرار خواهند داد.

فرماندار لنگرود تحقیقات محلی را یکی از منابع در احراز صلاحیت داوطلبان دانست و بیان کرد: علاوه بر نتایج استعلامات، بررسی های محلی نیز از وظایف هیئت های اجرایی است که با رعایت کرامت و آبروی داوطلبان و نهایت امانت داری و محرمانگی باید انجام بگیرد.

جلالی با اشاره به آمار ثبت نامی های قطعی در حوزه انتخابیه شهرستان لنگرود، اضافه کرد: ۴۰ نفر ثبت نام خود را قطعی کردند که با توجه به ترکیب آماری، ۱۴ نفر در سنین ۳۰ تا ۴۵ سال، ۲۲ نفر ۴۵ تا ۶۰ سال و چهار نفر ۶۰ تا ۶۵ سال هستند.

وی ۳۷ نفر از داوطلبان را مرد و سه نفر را زن دانست و خاطرنشان کرد: پنج نفر مدرک تحصیلی دکتری، ۳۳ نفر کارشناسی ارشد و یک نفر کارشناسی دارد و یک نفر هم حوزوی است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402080604457
  • خبرنگار :