مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

نقش بسیج دانش آموزی در مدارس پررنگ تر شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، با اشاره به نقش مهم بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی در کسب این موفقیت ها عنوان کرد: روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و گرامیداشت یاد و خاطره شهادت ۵۶ نفر از دانش آموزان شهید ارزنده است.

هاشم ناظمی جلال امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان، بر لزوم تقویت ارتباط آموزش و پرورش با جامعه و به ویژه رسانه تأکید و اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان ارگانی مردمی و بزرگ، گاهی با چالش هایی رو به رو است که برای رفع این موارد نیاز به تعامل و ارتباط بیشتری با رسانه ها و ساید دستگاه‌های اجرایی دارد.

وی افزود: امسال برگزاری چندین جشنواره و مسابقات دانش آموزی در سطح استانی و کشوری در تابستان توسط آموزش و پرورش کردستان، دستاوردهای مطلوبی برای استان به ارمغان آورد و زمینه برگزاری و تداوم برخی جشنواره‌های دیگر را نیز فراهم کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، با اشاره به نقش مهم بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی در کسب این موفقیت ها عنوان کرد: روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و گرامیداشت یاد و خاطره شهادت ۵۶ نفر از دانش آموزان تهران بسیار ارزنده است.

وی، همچنین گرامی داشت ۸ آبان، به عنوان روز بسیج دانش آموزی را ضروری دانست و ادامه داد: در اغتشاشات سال گذشته و با توجه به تلاش دشمنان برای جذب دانش آموزان، بسیج نقش بسیار مهم و ارزنده ای در بازگرداندن آرامش به کلاس های درس داشت.

ناظمی جلال عنوان کرد: امسال از ۷ آبان برنامه‌های گرامیداشت بسیج دانش آموزی در استان آغاز شده و تا سیزدهم ادامه خواهد داشت که از جمله می توان به کوهپیمایی مخصوص دانش آموزان دختر، یادواره شهدای دانش، زنگ استکبار ستیزی، برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع استکبار ستیزی، حضور در نمازجمعه، فضا سازی سطح شهر با محوریت و آسیب های اجتماعی و حجاب، بازدیدعلمی از کارخانه های تولیدی در قالب اردوهای راهیان پیشرفت، فراخوان جشنواره مخترعان و مبتکران، مسابقات ورزشی، اعزام کارشناسان به مدارس، تجمع در مرکز استان در ۸ آبان همزمان با سراسر کشور و ویزیت رایگان دانش آموزان اشاره کرد.

وی از کمک ۴ میلیارد تومانی بسیج دانش آموزی تحت عنوان کمک مومنانه در استان خبر داد و افزود: حدود ۵ هزار دانش آموز در اردوهای راهیان نور و ۸۰۰ دانش آموز نیز به راهیان پیشرفت اعزام شده اند.

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402080603958
  • خبرنگار : 50130