معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌غربی خواستار شد

لزوم استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی در برنامه‌های راهپیمایی ۱۳ آبان

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: از ظرفیت تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی در اجرای برنامه‌های راهپیمایی ۱۳ آبان که عمده مخاطب این مراسم بدنبه دانشجویی و دانش‌آموزی جامعه است، بیش از قبل استفاده شود.

رضا ابراهیمی امروز، ۳ آبان در جلسه هماهنگی مراسم ۱۳ آبان سال جاری، بر اهمیت توجه به جهاد تبیین در راهپیمایی استکبارستیزی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها از تمام ظرفیت‌های موجود برای تبیین موضوع استکبارستیزی و مقابله با اهداف دشمن بهره بگیرند. 

ابراهیمی تصریح کرد: تولید محتوا و اجرای برنامه‌های جانبی در راهپیمایی ۱۳ آبان با جذابیت بالا برای جوانان در اولویت قرار گیرد.

وی تاکید کرد: همه ساله راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور مردم ولایی استان به صورت پرشور برگزار می‌شود اما راهپیمایی امسال بدلیل حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی با حمایت استکبار جهانی (آمریکا)، اهمیت و نمود این راهپیمایی را چندین برابر می‌کند. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: امروز در غزه، کودکان و افراد بی دفاع مورد هجمه رژیم غاصب قرار گرفته است و این راهپیمایی ضد استکباری، فرصتی مناسب برای اعلام انزجار از جنایات این رژیم کودک کش است.

ابراهیمی با بیان اینکه مردم انقلابی ایران، تاکنون ثابت کردند که هر لحظه نیاز باشد در صحنه‌ها حضور دارند و پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند، گفت: این مردم ولایی، در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال نیز، با حضور پر رنگ خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین، نشان خواهند داد. 

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402080302618
  • خبرنگار : 50136