معاون توسعه و منابع استاندار اردبیل تأکید کرد

زیارت آسان، ارزان و دلنشین عرضه شود

معاون استاندار اردبیل از مسئولان سازمان حج و زیارت استان خواست مقدمات زیارت آسان، ارزان و دلنشین برای زائران فراهم شود.

کاظم دبیر سوم آبان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حج و زیارت استان که با حضور معاون توسعه و منابع سازمان حج و زیارت و مدیرکل امور کارگزاران برگزار شد، گفت: کارگزاران و کارکنان حج و زیارت سرمایه های استان هستند و انتظار داریم نگاه تحولی در عرصه خدمت به زائران جاری باشد.

وی با بیان اینکه دولت مردمی نگاه متفاوتی دارد، افزود: عرصه را برای مردمی کردن زیارت فراهم کنیم تا زیارت به صورت آسان، ارزان و دلنشین عرضه شود.

دبیر در بخش دیگری از صحبتهای خود اظهار کرد: نیازمند انتقال دانش بازنشستگان هستیم و می خواهیم از تجاربشان در تعالی جامعه سود ببریم.

حج و زیارت استان اردبیل جزو استانهای توانمند کشور می باشد

 حمیدرضا رهبری فر، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت کشور در این مراسم با اشاره به ویژگی مختص اردبیلی‌ها در ارادت به خانودان عصمت و طهارت گفت: سازمان حج و زیارت استان استان اردبیل در حوزه کارگزاران جزو استانهای کم موضوع و توانمند بوده است.

وی ادامه داد: فرصت خدمت به زائران در سازمان فراهم است و این فرصت را باید کارکنان و کارگزاران قدر بدانند و در خدمت به منتخبان دعوت شده تلاش کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت تصریح کرد: بزرگترین و تنهاترین سرمایه سازمان حج و زیارت، کارکنان و کارگزاران آن می باشد و از مدیریت جدید انتظار می رود با ابتکارات و برنامه منسجم تداوم بخش عملکرد مناسب استان باشد.

حج و زیارت ارباب رجوع خاص خود را دارد

حجت الاسلام عبدالله بیدار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت اردبیل در مراسم تودیع و معارفه با اشاره به اینکه حج و زیارت ارباب رجوع خاص خود را دارد، بیان کرد: صلاحیت کارگزار در کارآمدی نظام مهم است و انتخاب کارگزاران باید بر مبنای تقواپیشگی، آگاهی، سیاست پیشگی و تعهد و تخصص اثبات شده، باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حکومت اسلامی داشتن پست و مقام باید در جهت خدمت به خلق الله باشد و خدمت در سازمان حج و زیارت برای ما بسیار مغتنم می باشد.

بیدار اضافه کرد: حج و زیارت استان اردبیل نیروهای ارزشمندی داشته است و خدمت برای مردم علاقمند به زیارت قبور اهل عصمت و طهارت وظیفه شایسته ای می باشد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402080302497
  • خبرنگار :