هادی زند در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه روز یکشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ در یکی از قطارهای خط ۳ مترو دچار نقص فنی شده و بازمانده بود گفت: اگر در قطار حین حرکت دچار نقص فنی شود برابر دستورالعمل و برای ایمنی مسافران و با هماهنگی اتاق فرمان یا مسئول ایستگاه، کار نصب «حائل ایمنی» در آن قسمت انجام می گیرد که حائل ایمنی در این قطار نیز جلوی دری که دارای نقص شده بود نصب شد.
وی افزود: طبق دستورالعمل در این شرایط بعد از نصب حائل ایمنی، قطار تا پایان خط ادامه مسیر میدهد و فقط از تردد مسافران در آن قسمت جلوگیری میشود.
مدیر ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: اگر مشکل فنی در قطار جدی باشد و برطرف نشود، پس از تخلیه مسافری در آخرین ایستگاه قطار از خط خارج و به محوطه کارگاهی برای رفع مشکل منتقل میشود.
انتهای پیام